QBab Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Fikk en sånn typisk kjedebrev mail ting her for et par minutter siden. Leste igjenom den faktisk, noe eg svæært sjeldent gjør. Det handla om at msn skal stenges blabla, send denne mailen videre viss du vil beholde din account. "Haha, for noe piss." Tenkte eg. Men i mailen var også denne linken ( link til BBc, bare fake eller?) Så hva tror dere? Edit: :!: got daim it.. Der la eg merke til noe. Sjekk øverst på den BBc sida. Den er skrevet 25 ferbruar 2001! Bare fanteri med andre ord. Endret 1. mai 2006 av QBab
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 1. Kvifor skulle dei legge ned MSN? "Alle" har MSN, dei må ha reklameinntekter på millionar. 2. Kva er poenget med å behalde kontoen om MSN skulle bli nedlagt?
QBab Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Skrevet 2. mai 2006 Nei eg veit. Heilt mongo. Sikkert en eller annen fjortiss som står bak
Pixi Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Typisk sånne folk som har lite å gjøre..! Og disse "fjortisene" som tror på det i tillegg da, og sender ut mailer i hytt og gevær! Makan til tull....
I.A.G. Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 1. Kvifor skulle dei legge ned MSN? "Alle" har MSN, dei må ha reklameinntekter på millionar.2. Kva er poenget med å behalde kontoen om MSN skulle bli nedlagt? 6024600[/snapback] 3. Hvorfor i huleste skulle det hjelpe å videresende en mail, ingen vet om den sendes videre uansett? 4. Et seriøst firma som Microsoft sender ikke ut kjedebrev! Alltid så morsomt å lese sånne og vite at den som sendte deg det har trodd på det! :!:
efikkan Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Det er nok bare tull ja. Jeg har fått mange sånne gjennom tidene. Og jeg bryter kjedemailene av prinsipp.
Wraith Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Topics på sånne går inn i mailserveren med automatisk svar om at de har virus på pc'n.. så tror de på det og får panikk, mens det faktisk er de selv som er viruset.. MSN blir nok ikke stengt med det første nei.
DilliMusic Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 haha lol husker jeg fikk en mail. send denne til minst 15 stk eller noe sånt ellers vil det koste penger å bruke msn etter 1. januar. ga faen jeg hehe brydde meg ikke stort
I.A.G. Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Jeg fikk en hvor det stod at MSN holdt på å gå konkurs, og skulle dermed begynne å koste penger. Så man måtte sende mailen videre for å slippe å betale. For det første: MSN går ikke konkurs, det er en del av Microsoft, som er verdens rikeste bedrift. Dessuten tjener de masse penger på det! For det andre: Hvem vet om du sender mailen videre eller ikke? For det tredje: Et selskap som Microsoft sender ikke ut noe så simpelt osm kjedebrev! (som nevnt før) Må si jeg lo godt av den, ja! Endret 2. mai 2006 av I.A.G.
DilliMusic Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg fikk en hvor det stod at MSN holdt på å gå konkurs, og skulle dermed begynne å koste penger. Så man måtte sende mailen videre for å slippe å betale. For det første: MSN går ikke konkurs, det er en del av Microsoft, som er verdens rikeste bedrift. Dessuten tjener de masse penger på det! For det andre: Hvem vet om du sender mailen videre eller ikke? For det tredje: Et selskap som Microsoft sender ikke ut noe så simpelt osm kjedebrev! (som nevnt før) Må si jeg lo godt av den, ja! 6031987[/snapback] hehe lol vet brydde meg ikke stort over mailen
wil Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Har selv fått flere slike mailer, og kjede brev fra andre folk på chattelista mi. Jeg blir sur når jeg får sånne meldinger, så jeg sier at de skal slutte å sende slike meldinger. Da sier de: Ja, men: Det stod jo at man skulle sende det videre? Det gjør meg ikke noe særlig gladere. Er selvføgelig bare tull at de skal legge ned MSN nettverket. Hvis de gjør det er det gud hjælpes mange som ikke holder kontakten med hverandre.
I.A.G. Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Det aller værste er sånne som virkelig truer deg til å sende dem videre, sier at du vil få allverdens ulykke og alle dine nærmeste vil dø osv. hvis du ikke sender det til minst 20 personer. Tragisk! Endret 3. mai 2006 av I.A.G.
QBab Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 Helt utrolig tragisk i grunn. Hvem er det som har det så morro med å skrive desse kjedebrevene egentlig? En eller annen tysk psykopat som vil prøve å ta over verden? Eller bare en 12åring som ikke vet bedre? Kansje en blondine som vil late som hun har peiling på data? Hvem vet?Følg med i neste episode av kjedebrevpatruljen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå