Gå til innhold

Soldier of Fortune 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns egentlig 2'ern sugde, men 1'ern derimot, det var underholdning for alle pengene!

6019261[/snapback]

 

digga 2ern jeg :) ahh gode minner når jeg satt med det første gang :) hadde akkurat fått oppgradert pcen så den kunne takle det :)

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar

I forhold til når de to kom ut, synes jeg 1'ern var best. Likevel, 2'ern er også knakende bra. Grafikken i det spillet er helt syk. Det verste er at den er dugelig selv i dag!

 

Liker begge spillene veldig godt, og går hver dag og håper på at en 3'er skal bli annonsert på ett eller annet nettsted. Utrolig (voldelig) underholdning. Kjempebra spill. :thumbup:

Lenke til kommentar

God grafikk til å være så gammelt kanskje, men gud så drittkjedelig i lengden. Det ble for patetisk når jeg kom et veldig langt stykke ut i det til at jeg rett og slett gadd å spille mer. Historien, ja historien.. tror ikke de som lagde SOF2 tenkte på den.

Lenke til kommentar

Kanskje du ikke har fått det med deg, men nå er det faktisk sånn at de aller, aller færreste FPS har en god eller i det minste brukbar historie i det hele tatt. Historien i FPS har så vidt blitt litt bedre med årene, men da SOF og SOF2 kom ut, var ikke historien en tellende del i FPS. Det var gameplay som gjaldt, noe jeg mener SOF og SOF2 er eksperter på.

 

Som trådstarter sier: Når man er ferdig/har gått lei av Singleplayer, har man alltids den genialt morsomme Multiplayer-funksjonen! :thumbup:

Lenke til kommentar
Er vel så godt som tidenes spill. :)

6036046[/snapback]

Helt enig :thumbup: Har spilt sof2 helt siden demoen kom i mai 2002.

Bllir aldri lei og kommer ikke til å spille noe annet før sof3 ligger i hyllene :love:

 

Har prøvd stort sett alle nyere lignende spill, men er tilbake på soffen etter kun kort tid :yes:

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

1'ern bruke jeg å spille i skjul når jeg var mindre.

Har også spilt igjennom hele spillet en gang, og husker sistebossen som var nærmest udødelig.

Tror jeg drev å sprang rundt et basseng mens han fulgte etter meg elns.

2'ern ble jeg aldri så begeistret for, men husker ikke hvorfor.

Jeg husker iallfall jeg ble skuffet når man ikke kunne skyte av fienden hodet og andre kropsdeler i mulitplayer :(

 

Men førstelevelen i SOF1 er bare best. I undergrunnen der. Prøvde uttalige ganger å skyte den første fienden før han kollegaen min døde :p

Lenke til kommentar

Det var nesten et slags basseng. Var vel en U-båt hangar eller noe sånn. Fyren du sloss mot het vel Sergei Dekker eller noe sånn, og han hadde noe helvete til body-armor som gjorde til at man bare kunne skade han ved å treffe han i hodet (og/eller med raketter/granater, tror jeg). Am I right, am I right? :D

Lenke til kommentar
Det var nesten et slags basseng. Var vel en U-båt hangar eller noe sånn. Fyren du sloss mot het vel Sergei Dekker eller noe sånn, og han hadde noe helvete til body-armor som gjorde til at man bare kunne skade han ved å treffe han i hodet (og/eller med raketter/granater, tror jeg). Am I right, am I right? :D

6065135[/snapback]

..... nærd.

 

Du vet du spilte igjennom spillet bare for å finne ut det der.

 

Men hadde du vært smart så hadde du spart masse tid ved å bruke google :love:

 

biessman_13.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...