invalid_user Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 (endret) Hei, jeg har en merkelig bug i Qarl's Mod. De fleste bakketeksturer ser helt perfekte ut, men noen ser bare slik ut: Spoileren er fra begynnelsen av main questet. Bildet er tatt i questet "Battle For Kvatch", der jeg går inn i selve Kvatch. Siden byen var okkupert av daedra, ble sikkert bakken forandret til Oblivion-stil. Klarer ikke å forklare dette bedre. Er dette slik fordi det ikke fulgte med Oblivion bakketeksturer i den mod'en? Skal jeg bare spare denne mod'en til senere, når jeg har lukket alle Oblivon gates og er ferdig med main quest? Endret 29. april 2006 av KGB-
archongamer Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Det er kommet en patch nå Sliter med å få nedlastingen av den til å virke, men har ikke disse problemene så kan ikke si å ha prøvd veldig hardt heller..
invalid_user Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Er det en offisiell patch (fra Bethesda), eller en patch til denne mod'en?
archongamer Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 By the way.. Se nederst på linken din i 1 post;)
invalid_user Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 (endret) Ah, det var jo på siden. Må lete bedre neste gang. Endret 29. april 2006 av KGB-
invalid_user Skrevet 30. april 2006 Forfatter Skrevet 30. april 2006 Nå har jeg installert patchen. Den hjalp ikke. Bakken i Kvatch så helt lik ut og jeg fant ut at en foss ikke burde se slik ut: Andre forslag?
tom waits for alice Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Dette er strengt tatt et spørsmål jeg vill ha postet på Elder Scolls forumet i Oblivion Mods diskusjonen om denne mod'en. (Som du linker til.) Mye større sjanse for at noen har et svar, og ikke minst at utvikleren bak mod'en får høre om det og kanskje fikser det. Jeg bruker foreløpig ikke mods selv, så dette har jeg ikke eksperimentert med. Geir
archongamer Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 (endret) Den fossen tror jeg ikke det er Carl`s sin mod som gjør. Har sett på Elder Scrolls forumet at andre har problemer med slike, og Carl nevnte noe så vidt jeg husker, om at dette kunne skje ved bruk av visse typer mod`s sammen. Har du lastet ned den nye ArchiveInvalidations.txt filen hans?? Var visst et par texturer eller noe som var blitt glemt i første patch.. Uansett ville jeg nok hørt på TWFA ang. hvor du bør finne mest hjelp ang. slike problemer. Alt står enkelt og nøye forklart, og orker man så lese litt finner man svar på det meste Edit: Leif Endret 30. april 2006 av archongamer
invalid_user Skrevet 30. april 2006 Forfatter Skrevet 30. april 2006 Jeg fjernet bare mod'en inntil videre. Og jo, det var mod'en som ødela den fine fossen. Jeg gjorde alt riktig når det gjelder ArchiveInvalidations.txt også. Jeg tenkte å poste problemet på forumet etter jeg er ferdig med main quest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå