Gå til innhold

Ingen vil kjøpe min PSP...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vell jeg kjøpte min PSP Gigapack i butikken for 2399 for 2 uker siden.

 

Det som følgte med var:

1x PSP *v2.01

1x 1Gb Sony Prostick duo

1x Wipeout Pure ( Tilbud fra butikken. )

Og bæreveske osv som i valuepack.

 

*( Alt over v2.00 er ubrukelig til ISO spill, bare så det er sagt, og det er det å kjøre ISO som gjør en gammel PSP verdifull. At du har oppgradert til 2.6 betyr at den PSP trolig ikke vill, ikke i det hele tatt, eller om minst 1 år klare å spille ISOs. )

 

Hvor mange gammle spill man selger med betyr igen ting synes jeg. Er det et spill en person ønsket å spille noe helt forferdelig så hadde han nok allerede skaffet seg en PSP,... ialle fall viss det var interessant for den personen å bruke 2000 kroner på det.

 

1500-2000 er en bra pris for en pent brukt PSP v1.50/2.00 (ikke 1.51/1.52)

500-1000 er en bra pris for en PSP over v1.50/2.00+.

Så kan du legge til 150 kr pr spill og 50 for vær film.

6019661[/snapback]

 

Har satt ned prisen til 1000,- nå. Så nå håper jeg å få noen bud snart... :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg solgte min PSP Gigapack for kr. 2200 for et par dager siden, så det finnes folk som faktisk er villig til å betale for PSP ennå.

6020092[/snapback]

Herregud, så bra deal! ^^

 

 

psp koster jo 1.395 på leftdal. Og et 2 gb minnekort til 700 på komplett.(sjekk prisguiden).

6028283[/snapback]

 

Hm... har seriøst preoblemer med å finne det 2GB minnekortet til 700KR...

 

Link?

 

Er jo en utrolig bra pris :)

Lenke til kommentar
Jeg solgte min PSP Gigapack for kr. 2200 for et par dager siden, så det finnes folk som faktisk er villig til å betale for PSP ennå.

6020092[/snapback]

Herregud, så bra deal! ^^

 

 

psp koster jo 1.395 på leftdal. Og et 2 gb minnekort til 700 på komplett.(sjekk prisguiden).

6028283[/snapback]

 

Hm... har seriøst preoblemer med å finne det 2GB minnekortet til 700KR...

 

Link?

 

Er jo en utrolig bra pris :)

6029283[/snapback]

Her.

Lenke til kommentar

1500-2000 er en bra pris for en pent brukt PSP v1.50/2.00 (ikke 1.51/1.52)

500-1000 er en bra pris for en PSP over v1.50/2.00

 

 

Hvorfor ikke 1.51/1.52? er jo bare og oppgradere til 2.0 også ned til 1.5 igjenn...

 

Kjøpre min psp fw 1.52 til 1300kr og oppgraderte til 2.0 og nedgraderte til 1.5 igjenn:)

 

Og er nokk en av de som vil ha psp, har 2stk En fe 1.5 og en fw 2.01 :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg som har en genuine v1.50 :p Burde vært antikkvare nå.

 

Men trådstarter, jeg syns prisen din er litt drøy ja. Først og fremst er ikke spillene verdt så mye brukt, en annen ting er at det koster lite å kjøpe nytt nå. Man må rett og slett se an på markedet og elektronikk er det som faller ned i pris fortest.

Lenke til kommentar
Jeg som har en genuine v1.50 :p Burde vært antikkvare nå.

 

Men trådstarter, jeg syns prisen din er litt drøy ja. Først og fremst er ikke spillene verdt så mye brukt, en annen ting er at det koster lite å kjøpe nytt nå. Man må rett og slett se an på markedet og elektronikk er det som faller ned i pris fortest.

6033798[/snapback]

 

Har som sagt satt den ned til 1000 kr og hvis det er for drøyt så blir det nesten som å gi den bort hvis jeg selger den enda billigere...

Og det er ikke vitsen med salg, det er meningen at man skal få litt utbytte av noe når man selger det.

Lenke til kommentar
Jeg som har en genuine v1.50 :p Burde vært antikkvare nå.

 

Men trådstarter, jeg syns prisen din er litt drøy ja. Først og fremst er ikke spillene verdt så mye brukt, en annen ting er at det koster lite å kjøpe nytt nå. Man må rett og slett se an på markedet og elektronikk er det som faller ned i pris fortest.

6033798[/snapback]

 

Har som sagt satt den ned til 1000 kr og hvis det er for drøyt så blir det nesten som å gi den bort hvis jeg selger den enda billigere...

Og det er ikke vitsen med salg, det er meningen at man skal få litt utbytte av noe når man selger det.

6033960[/snapback]

 

Man får sjelden fet utbytte av å selge brukte konsoller, da de har høy avskrivning. Det som trekker prisen mest ned er pga versjonen. En v1.50 eller v2.00 er mer verdt enn de senere versjonene faktisk. Men jeg ville kanskje laget annonsen på QXL og satt prisen par hakk høyere fordi det er så mange intetanende mennesker som handler der. Kanskje du kan loppe dem.

Lenke til kommentar
Billigste webshop med denne inne tar 850kr, men fortsatt en bra pris!!

 

Ikke lenge siden disse kostet drøye 1000kr....

6030806[/snapback]

greier du ikke og vente? :p

6031388[/snapback]

 

Får en til 730kr i posten imorgen ;)

 

Kjøpt på QXL... bra pris :thumbup:

6031424[/snapback]

 

Fikk et til 400 kr (med frakt) fra eBay. :tease::w00t:

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært deg hadde jeg satt minsteprisen på kr 1, da får du det den er verdt :)

 

jeg setter alt jeg selger til 1 kr, virker som om folk har lettere for å by høyt om de allerede er involvert i en auksjon, og noen har bydd over de :)

6037707[/snapback]

Men da kan du jo faktisk også gå på en skikkelig smell? Det er jo forsåvidt ganske så kjipt :no:

Lenke til kommentar

Har kjøpt 2stk minnekort 2gb fra ebay, funker kjempe bra begge:)

Om de er fake eller ikke vet jeg ikke, men kom som kadaju sa i japansk innpakning med sånn klistre lapp..

 

Men surfer ebay en del og ser att de fleste har bilder av en innpakning som den med klistrelapp, men er mye falskt som selges der ingentvil...

 

Men mine funker uten problemer:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...