Gå til innhold

Ingen vil kjøpe min PSP...


Anbefalte innlegg

Var ikke så sikker på hvor jeg skulle poste denne posten, men jeg ente da opp her. :tease:

 

Som tittelen sier så er det ingen som vil kjøpe PSP'en min :no:

Hvertfall er det få som har vist interesse for den.

Den har liget ut for salg på bruktmarkedet på hardware.no i 2 uker nå.

Prisen er på 2000,- for PSP maskinen, 3 spill og en UMD film.

Jeg mener dette er en kjempepris for den siden selve maskinen i value pack koster rundt 2000,- på nett.

 

Er det bare jeg som er utålmodig eller er det en dårlig plass å selge?

Hvis det er sistnevnte. Hvor kan jeg selge den da? Vet dere om bruktmarked på internett som det er mange kjøpere og selgere på?

 

Ønsker gjerne å selge PSP'en så fort som mulig siden jeg skal kjøpe meg ny bærbar PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok jeg fant annonsen din.

 

my comment: LoL

døde pixler kjøpt i september. LoL

jeg gir deg 900 kr pluss et par svarte sokker med rosa striper ok?

har vi en avtale?

6007520[/snapback]

 

De døde pixlene ser jeg ikke noe av og den har ikke blitt brukt noe mye siden jeg kjøpte den så det er ikke noe å si på der nei.

 

Og når det gjelder firmwaren er det 2.60.

 

Hva vil dere anbefale når det gjelder sider jeg kan legge den ut for salg da?

Endret av ZeRyZoN
Lenke til kommentar

Rundt 1.000 dessverre.

Når man får valuepack til 1.398 nå, og for litt siden for under 1.000,- så finnes det mange PSP på bruktmarkedet.

UMD-filmen er "null verdt" da de som kjøper en PSP kun ser på den filmen du har som en eventuell bonus-gratis-ting.

Du har Pixelfeil på din, og allerede der skremmes mange bort. Jeg hadde ikke kjøpt en med Pixelfeil på.

 

Telenor sine ADSL-kunder kan få en PSP til 1,- mot å binde ADSL abonnementet sitt for ett nytt år. Vet om flere som har gjort dette også.

 

Konklusjonen blir at en PSP kan en få rimelig "billig" der ute.

2.000,- på bruktmarkedet med pixelfeil er overpris deluxe. Selv uten pixelfeil er den for dyrt priset.

Firmware er for tiden beyond homebrews. Hadde du hatt en v.1.50 hadde det hatt en god verdi i seg selv.

 

Anbefaler deg å legge den ut på QXL til en startpris på 999,-

Er du heldig spretter den opp mot 1.500,- men jeg har mine tvil.

Dog, det er konfirmasjoner i rute og en del ungdommer som får inn en liten bunke tusenlapper nå i mai. Der har du også et marked.

Lenke til kommentar
Telenor sine ADSL-kunder kan få en PSP til 1,- mot å binde ADSL abonnementet sitt for ett nytt år. Vet om flere som har gjort dette også.

Var ikke dette bare en aprilspøk fra noen på forumet? :!:

6008848[/snapback]

 

 

sannsynligvis. telenor vil jo tape på å dele ut PSPer for 1 års bindingstid.

6008860[/snapback]

 

Da har kollegaer av meg blitt lurt!

De betalte 1 krone og fikk ny bindingstid.

 

Jeg skal si i fra til de, så får de levere inn igjen PSP-en sin og får kronen tilbake.

Lenke til kommentar
Da har kollegaer av meg blitt lurt!

De betalte 1 krone og fikk ny bindingstid.

 

Jeg skal si i fra til de, så får de levere inn igjen PSP-en sin og får kronen tilbake.

6009470[/snapback]

 

Hvordan fikk de dette tilbudet? Jeg ser ikke noe om det på Telenors sider.

Lenke til kommentar
Firmware er for tiden beyond homebrews. Hadde du hatt en v.1.50 hadde det hatt en god verdi i seg selv.

6008629[/snapback]

Hm..Ikke helt riktig det da, om et av spillene han selger med sin PSP er GTA LS.

Har v.2.60 selv og kjøre det meste av homebrew smertefritt..

 

Ang. prisen var den alt for høy med tanke på nåværende pris, og at det blir nevnt om pixelfeil ol.

Virker litt som du tenker å få igjen oppimot det du har gitt for den ny, og slik fungerer desverre ikke bruktmarkede.

Hadde det enda vært så vel ;)

Lenke til kommentar
Firmware er for tiden beyond homebrews. Hadde du hatt en v.1.50 hadde det hatt en god verdi i seg selv.

6008629[/snapback]

Hm..Ikke helt riktig det da, om et av spillene han selger med sin PSP er GTA LS.

Har v.2.60 selv og kjøre det meste av homebrew smertefritt..

 

Ang. prisen var den alt for høy med tanke på nåværende pris, og at det blir nevnt om pixelfeil ol.

Virker litt som du tenker å få igjen oppimot det du har gitt for den ny, og slik fungerer desverre ikke bruktmarkede.

Hadde det enda vært så vel ;)

6013595[/snapback]

 

Skal legge den ut på qxl.no snart nå for en utropspris på 1500,-

Håper jeg får solgt den for det, mener det skal være en bra pris for den og da.

Lenke til kommentar
Var ikke så sikker på hvor jeg skulle poste denne posten, men jeg ente da opp her. :tease:

 

Som tittelen sier så er det ingen som vil kjøpe PSP'en min :no:

Hvertfall er det få som har vist interesse for den.

Den har liget ut for salg på bruktmarkedet på hardware.no i 2 uker nå.

Prisen er på 2000,- for PSP maskinen, 3 spill og en UMD film.

Jeg mener dette er en kjempepris for den siden selve maskinen i value pack koster rundt 2000,- på nett.

 

Er det bare jeg som er utålmodig eller er det en dårlig plass å selge?

Hvis det er sistnevnte. Hvor kan jeg selge den da? Vet dere om bruktmarked på internett som det er mange kjøpere og selgere på?

 

Ønsker gjerne å selge PSP'en så fort som mulig siden jeg skal kjøpe meg ny bærbar PC.

6007072[/snapback]

 

vel altså. psp er ikke så dyrt nå og din er brukt med døde pixler. jeg ville ikke ha kjøpt den

Lenke til kommentar

Vell jeg kjøpte min PSP Gigapack i butikken for 2399 for 2 uker siden.

 

Det som følgte med var:

1x PSP *v2.01

1x 1Gb Sony Prostick duo

1x Wipeout Pure ( Tilbud fra butikken. )

Og bæreveske osv som i valuepack.

 

*( Alt over v2.00 er ubrukelig til ISO spill, bare så det er sagt, og det er det å kjøre ISO som gjør en gammel PSP verdifull. At du har oppgradert til 2.6 betyr at den PSP trolig ikke vill, ikke i det hele tatt, eller om minst 1 år klare å spille ISOs. )

 

Hvor mange gammle spill man selger med betyr igen ting synes jeg. Er det et spill en person ønsket å spille noe helt forferdelig så hadde han nok allerede skaffet seg en PSP,... ialle fall viss det var interessant for den personen å bruke 2000 kroner på det.

 

1500-2000 er en bra pris for en pent brukt PSP v1.50/2.00 (ikke 1.51/1.52)

500-1000 er en bra pris for en PSP over v1.50/2.00+.

Så kan du legge til 150 kr pr spill og 50 for vær film.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...