Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
ftz: nice heheh, ja du ser en smule kjørt ut der ja.. jeg sitterher med feber og influensa med forkjølelse for og toppe det.. skal jeg poste bilde? :)

6185849[/snapback]

Nei! plz spar oss! :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linn Christin underholder meg akkurat naa :fun:

Oslo oest er no dritt. Var ute paa hauketo og holmlia om kveld/natten forrige sommer, det kom uhyre mange drapstrusler. Dog svaert faa som proevde seg.

Skrevet

finner ike driver.. eller har drivere innstalert, men det er ikke noe program jeg kan kjøre for å ta bilde eller noe.. noen tips? har creative webcam live! ..

Skrevet (endret)

Oslo oest er no dritt. Var ute paa hauketo og holmlia om kveld/natten forrige sommer, det kom uhyre mange drapstrusler. Dog svaert faa som proevde seg.

6185869[/snapback]

Hauketo og holmlia er Oslos søppel :) når noen sier øst da tenker jeg på oppsal, ellingsrud, romsås, bjerke, osv.. stedene er jo koselige

Endret av fox88
Skrevet

Herr Brun, kan du ikke høvle over ei forumjente snart? Du maser jo ikke om annet enn tøser, :love: og om hvor mye du vil se kroppene deres pryde skjermen din.

Skrevet

6185869[/snapback]

Hauketo og holmlia er Oslos søppel :) når noen sier øst da tenker jeg på oppsal, ellingsrud, romsås, bjerke, osv.. stedene er jo koselige

6185892[/snapback]

Jeg vet, men det er fortsatt Oslo Oest :)

Skrevet
Herr Brun, kan du ikke høvle over ei forumjente snart? Du maser jo ikke om annet enn tøser, :love: og om hvor mye du vil se kroppene deres pryde skjermen din.

6185913[/snapback]

Jeg har planer om aa hoevle over Linn Christin i soevne naar jeg kommer hjem, men ikke si det til henne, og spesielt ikke til typen

Skrevet

6185913[/snapback]

Jeg har planer om aa hoevle over Linn Christin i soevne naar jeg kommer hjem, men ikke si det til henne, og spesielt ikke til typen

6185920[/snapback]

Så romantisk :love:

Skrevet (endret)
Vest er ille også :) soss'er, blir bare skremt når jeg ser dem. De er så skummelt

6185928[/snapback]

De blir nok like redd av deg.. ;)

Endret av CrazyKimmi=)
Skrevet
Vest er ille også :) soss'er, blir bare skremt når jeg ser dem. De er så skummelt

6185928[/snapback]

Hva gjør apostrofen der?

Blir du skremt av sossen, eller omvendt?

Skrevet

6185928[/snapback]

Nei, de tenker vel på alle bakteriene du har på deg. Siden du ikke renser neglene dine.

Skrevet

X-men the last stand var nice :D Elsker filmer som overdriver og lager til helt uvirkelige situasjoner. Wolverine så jummy ut i tight-ass bukser :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...