Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
natta si_men, EvoZ, Anette_, Loeve, Zlatzman, Lord^, Hylo, Blax, MagnusW, Spazz, Joakim.

6173275[/snapback]

Jøss, lenge siden jeg har vært med i en slik.

Natta til alle sammen. :wee:

6173471[/snapback]

Da kan du jo bli med på denne også da :p

God morgen Shikaru, zyfah og Anette_

Skrevet (endret)

Og siden det er et torrent-nettverk, så MÅ det jo være ulovlig... (<---ironi)

Eneste plasser jeg har opplevd at torrent-nettverk er fordi de er åpne og ikke trenger registrering.

Jeg har ikke greie på hva norbits er, men ingenting sier at det er ulovligheter det er snakk om.

Endret av Ozelot
Skrevet

Åff, la meg tre i natt, morra mi våknet meg nå. Fy fader.

Skal på kamp også, men det gidder jeg faen ikke.

Har tortillasmak i munnen, æsj. Faen. Drittvær.

Skrevet
Åff, la meg tre i natt, morra mi våknet meg nå. Fy fader.

Skal på kamp også, men det gidder jeg faen ikke.

Har tortillasmak i munnen, æsj. Faen. Drittvær.

6174100[/snapback]

la meg halv 12 i går, opp 10 i dag.

kanske kos eigentleg.

ut å skru bil i dag.

golfen skal koses med.

Skrevet
rettningslinjene er mongo.

6174098[/snapback]

Du er mongo :fun:

6174103[/snapback]

You'e all mistaken, torrent-nettverk er vel ikke ulovlig ifølge retningslinjene vel ?

Vi er alle av samme alen....sånn, da var det gjort!

6174115[/snapback]

Det er ulovlig aa snakke om ting som kan lede til piratkopiering. Torrent er i grenseland. Dessuten var det mere support-delen jeg tenkte paa, og det faktum at han skriver at rettningslinjene er mongo (vet at det var forskjellige personer).

Ikke at min alder er saa veldig relevant i diskusjoner, men jeg blir 16 :) Har dog en liten foelelse av aa vaere psykisk mer moden enn deg, Demogorgon

Skrevet
rettningslinjene er mongo.

6174098[/snapback]

Du er mongo :fun:

6174103[/snapback]

You'e all mistaken, torrent-nettverk er vel ikke ulovlig ifølge retningslinjene vel ?

Vi er alle av samme alen....sånn, da var det gjort!

6174115[/snapback]

Det er ulovlig aa snakke om ting som kan lede til piratkopiering. Torrent er i grenseland. Dessuten var det mere support-delen jeg tenkte paa, og det faktum at han skriver at rettningslinjene er mongo (vet at det var forskjellige personer).

Ikke at min alder er saa veldig relevant i diskusjoner, men jeg blir 16 :) Har dog en liten foelelse av aa vaere psykisk mer moden enn deg, Demogorgon

6174148[/snapback]

Nu vel Herr Brun, det kan kanskje være, men da igjen, kanskje ikke.

Selv missliker jeg utrykket "moden".

det bygger på en påstand at det finnes et endepunkt for den menneskelige psyke, for persjonligheten.

Skrevet

Kanskje det er en grunn til at det er passord på torrent-nettverket deres ?

Du har jo lov til å dele filmen du kjøpte med dine venner, og hvis denne norbits.net er en side med en håndfull venner, så er den lovlig(derfor passord på siden).

Skrevet
Nu vel Herr Brun, det kan kanskje være, men da igjen, kanskje ikke.

Selv missliker jeg utrykket "moden".

det bygger på en påstand at det finnes et endepunkt for den menneskelige psyke, for persjonligheten.

6174160[/snapback]

Det er vel et relativt begrep. Du er ikke moden, men du kan vaere mer moden eller mindre moden enn noen andre. Hvis du skjoenner.

Men naa stikker Herr Brun. Ha det flott enn saa lenge

Skrevet

Nå er Trixie rar, nå har hun fått kattungene til å gå fra stedet de sover og helt inn på rommet mitt. Først derv hun og føk fra kjøkkenet til stuen og fikk kattungene til å følge etter med mange pauser og mjauing, så føk hun forvirret rundt på kjøkkenet og slo seg ned noen ganger for å vakse kattungene å gi de mat, så gikk hun ut i gangen, så så hun på meg, mjauet og så så på døren til soverommet mitt, jeg åpner og hun går inn på soverommet og legger seg der, kattungene er fortsatt i gangen er spent på fortsettelsen..

Skrevet

Se hva jeg fant:

Den norske BitTorrent-trackeren, Norbits har rundet 3000 medlemmer og har satt kroken på døra for nyregistreringer.

De som nå vil inn og oppdager at toget har gått, må pent vente på en invitasjon fra et av medlemmene.

Foreløpig er det ikke lekket ut mye opplysninger om hvordan invitasjonssystemet vil virke, men det virker som om medlemmene vil få tildelt kvoter etter andel opplastede/nedlastete filer. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...