Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er da for faen ikke fra lofoten. Hva tar du meg for? Narvik er byen. Ingen over, ingen ved siden og svaert faa verdige under.

Jeg har mange venner som ikke drikker. Franskmenn, derimot, de drikker hele gjengen. Jeg kjenner ingen som ikke drikker her nede, og nesten alle roeyker. De fleste roeyker sterkere ting enn tobakk ogsaa.

6171484[/snapback]

Ah, Narvik var det ja, rett landsdel iallefall ^^

De fleste drikker da engang i blandt, du har vel ikke så mange venner som er totalt avholdsmennesker? Men, det kommer selvfølgelig ann på om man kommer fra byen eller landet og hvilke kretser man henger i ;)

6171600[/snapback]

Jeg har mange venner som er totalt avholdsmennesker. De var i alle fall det sist jeg snakket med dem :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har mange venner som er totalt avholdsmennesker. De var i alle fall det sist jeg snakket med dem  :hmm:

6171612[/snapback]

Og da var de hvor gamle? 13? :tease:

edit: post fortere for faen!

Endret av Zappza
Skrevet
QFT!!

Det var vel dagens beste setning. Takk Zappza :)

6171610[/snapback]

Du bør heller ikke snakke, med tanke på din alder.

Du var ikke her engang når vi kranglet for noen dager siden, så bare hysj med deg. *poff*

Skrevet

Zappza: Alle nordlendinger drikker ikke, den nordlendingen jeg kjenner som kommer lengst nordfra, er fra nordtroms, sikkert nord for deg, og han er så vidt jeg vet avholds. Og han er smart, så det ligger ikke noe der heller :p

Skrevet
Zappza: Alle nordlendinger drikker ikke, den nordlendingen jeg kjenner som kommer lengst nordfra, er fra nordtroms, sikkert nord for deg, og han er så vidt jeg vet avholds. Og han er smart, så det ligger ikke noe der heller :p

6171645[/snapback]

Da betyr vel det at de som drikker er det motsatte :fun:

j/k

Skrevet (endret)
QFT!!

6171610[/snapback]

Du var ikke her engang når vi kranglet for noen dager siden, så bare hysj med deg. *poff*

6171628[/snapback]

Jeg ler av hvor barnslig og tåpelig du er.

Voks opp. :)

jeg er i hvert fall mer moden enn deg, så jeg er ikke helt sikker på hvem som burde "hysje" her jeg.

Men nå skal jeg se på LOST. Snakkes Zappza, Herr Brun og de andre. :D

Endret av Zeromac
Skrevet (endret)

de som drikker er dumme :roll: jeg var på en tur med jobben til tallin i estland. der var vi alle kjempe dumme i fire dager :p

edit:skriveleif

edit :en til leif

Endret av Tøffe-Tetra
Skrevet

En god latter forlenger livet.

Nå er det lenge siden jeg var her sist, gitt! Skjer så mye for tiden.. Gah. Osloprøve på tirsdag! DET er teit, det. Som om vi oslo-menneskene var noe dummere enn de fra .. overalt ellers.

Også skal man til England i morgen! Woho! *glede seg*

Skrevet

6171628[/snapback]

Kan ikke du bare drite i hvor gamle folk er? Agressive for eksempel, han er bare 13 år gammel. Likevel er han bedre oppbygget i hodet enn de fleste her i SO :)

6171645[/snapback]

Jeg bor i Nord-Troms ^^

De fleste nordlendinger drikker, hvor mye er noe helt annet men de fleste jeg vet om (god del voksne også) drikker vin eller øl :)

Patrick.M: Så alle som drikker er dumme? Si det til faren din du :)

Skrevet (endret)
QFT!!

6171610[/snapback]

6171628[/snapback]

Jeg ler av hvor barnslig og tåpelig du er.

Voks opp. :)

6171656[/snapback]

:!: Titt litt i postene mine i de seriøse delene av forumet du.

Det der må være dagens kommentar fra deg.

Edit:

Kan ikke du bare drite i hvor gamle folk er?

Det er noe jeg har gjort hele livet, hvorfor det kommer tilbake til meg når jeg har sluttet å drite i det er for meg uforståelig.

Pointet var at du kalte meg liten, om det var liten i forstand av sinnet, eller fysisk, vet jeg ikke.

Endret av Patrick.M
Skrevet
da drakk du bare ikke nokk :p

6171479[/snapback]

O'yes I did. Ugh. Mange andre måter å ha det gøy på.

6171507[/snapback]

jada , vet det

Skrevet
jeg er i hvert fall mer moden enn deg, så jeg er ikke helt sikker på hvem som burde "hysje" her jeg.

Men nå skal jeg se på LOST. Snakkes Zappza, Herr Brun og de andre. :D

6171656[/snapback]

Hadet *vinketil*

:!:  Titt litt i postene mine i de seriøse delene av forumet du.

Det der må være dagens kommentar fra deg.

6171678[/snapback]

Hva er mer seriøst for deg? Spill->CS?

Bare fordi dette er offtopic trenger det ikke å være useriøst vettu ;)

Skrevet
Hva er mer seriøst for deg? Spill->CS?

Bare fordi dette er offtopic trenger det ikke å være useriøst vettu ;)

6171694[/snapback]

Uhm...nei.(til første linjen din), jeg har minimalt med poster i den katogorien.

Hvorvidt SO5/OT-baren skal være useriøs eller seriøs er opp til hver enkelt å bestemme, jeg for min del slipper min useriøsitet ut her.

Skrevet
Det er noe jeg har gjort hele livet, hvorfor det kommer tilbake til meg når jeg har sluttet å drite i det er for meg uforståelig.

Pointet var at du kalte meg liten, om det var liten i forstand av sinnet, eller fysisk, vet jeg ikke.

6171678[/snapback]

Jeg kalte deg liten på grunn av sinnet ditt, hvor stor du er fysisk driter jeg langveis i ettersom jeg aldri kommer til å møte deg, og fordi dette er et diskusjons-forum på nettet, der man ikke bryr seg om personens alder men hvordan den personen oppfører seg :ermm:

_________

Jokke, hvem spilte? Var det gøy? Hvordan var det å stå ute?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...