Herr Brun Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg er da for faen ikke fra lofoten. Hva tar du meg for? Narvik er byen. Ingen over, ingen ved siden og svaert faa verdige under. Jeg har mange venner som ikke drikker. Franskmenn, derimot, de drikker hele gjengen. Jeg kjenner ingen som ikke drikker her nede, og nesten alle roeyker. De fleste roeyker sterkere ting enn tobakk ogsaa. 6171484[/snapback] Ah, Narvik var det ja, rett landsdel iallefall ^^ De fleste drikker da engang i blandt, du har vel ikke så mange venner som er totalt avholdsmennesker? Men, det kommer selvfølgelig ann på om man kommer fra byen eller landet og hvilke kretser man henger i 6171600[/snapback] Jeg har mange venner som er totalt avholdsmennesker. De var i alle fall det sist jeg snakket med dem
Zappza Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 QFT!!Det var vel dagens beste setning. Takk Zappza 6171610[/snapback] My pleasure
Zappza Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Jeg har mange venner som er totalt avholdsmennesker. De var i alle fall det sist jeg snakket med dem 6171612[/snapback] Og da var de hvor gamle? 13? edit: post fortere for faen! Endret 24. mai 2006 av Zappza
themanfrom Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 QFT!!Det var vel dagens beste setning. Takk Zappza 6171610[/snapback] Du bør heller ikke snakke, med tanke på din alder. Du var ikke her engang når vi kranglet for noen dager siden, så bare hysj med deg. *poff*
svamp Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Zappza: Alle nordlendinger drikker ikke, den nordlendingen jeg kjenner som kommer lengst nordfra, er fra nordtroms, sikkert nord for deg, og han er så vidt jeg vet avholds. Og han er smart, så det ligger ikke noe der heller
themanfrom Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Zappza: Alle nordlendinger drikker ikke, den nordlendingen jeg kjenner som kommer lengst nordfra, er fra nordtroms, sikkert nord for deg, og han er så vidt jeg vet avholds. Og han er smart, så det ligger ikke noe der heller 6171645[/snapback] Da betyr vel det at de som drikker er det motsatte j/k
dysfunctional Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) QFT!!Det var vel dagens beste setning. Takk Zappza 6171610[/snapback] Du bør heller ikke snakke, med tanke på din alder. Du var ikke her engang når vi kranglet for noen dager siden, så bare hysj med deg. *poff* 6171628[/snapback] Jeg ler av hvor barnslig og tåpelig du er. Voks opp. jeg er i hvert fall mer moden enn deg, så jeg er ikke helt sikker på hvem som burde "hysje" her jeg. Men nå skal jeg se på LOST. Snakkes Zappza, Herr Brun og de andre. Endret 24. mai 2006 av Zeromac
Tøffe-Tetra Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) de som drikker er dumme jeg var på en tur med jobben til tallin i estland. der var vi alle kjempe dumme i fire dager edit:skriveleif edit :en til leif Endret 24. mai 2006 av Tøffe-Tetra
Ronja Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 En god latter forlenger livet. Nå er det lenge siden jeg var her sist, gitt! Skjer så mye for tiden.. Gah. Osloprøve på tirsdag! DET er teit, det. Som om vi oslo-menneskene var noe dummere enn de fra .. overalt ellers. Også skal man til England i morgen! Woho! *glede seg*
Zappza Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Du bør heller ikke snakke, med tanke på din alder.Du var ikke her engang når vi kranglet for noen dager siden, så bare hysj med deg. *poff* 6171628[/snapback] Kan ikke du bare drite i hvor gamle folk er? Agressive for eksempel, han er bare 13 år gammel. Likevel er han bedre oppbygget i hodet enn de fleste her i SO Zappza: Alle nordlendinger drikker ikke, den nordlendingen jeg kjenner som kommer lengst nordfra, er fra nordtroms, sikkert nord for deg, og han er så vidt jeg vet avholds. Og han er smart, så det ligger ikke noe der heller 6171645[/snapback] Jeg bor i Nord-Troms ^^ De fleste nordlendinger drikker, hvor mye er noe helt annet men de fleste jeg vet om (god del voksne også) drikker vin eller øl Patrick.M: Så alle som drikker er dumme? Si det til faren din du
themanfrom Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) QFT!!Det var vel dagens beste setning. Takk Zappza 6171610[/snapback] Du bør heller ikke snakke, med tanke på din alder. Du var ikke her engang når vi kranglet for noen dager siden, så bare hysj med deg. *poff* 6171628[/snapback] Jeg ler av hvor barnslig og tåpelig du er. Voks opp. 6171656[/snapback] :!: Titt litt i postene mine i de seriøse delene av forumet du. Det der må være dagens kommentar fra deg. Edit: Kan ikke du bare drite i hvor gamle folk er? Det er noe jeg har gjort hele livet, hvorfor det kommer tilbake til meg når jeg har sluttet å drite i det er for meg uforståelig. Pointet var at du kalte meg liten, om det var liten i forstand av sinnet, eller fysisk, vet jeg ikke. Endret 24. mai 2006 av Patrick.M
Mato Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 da drakk du bare ikke nokk 6171479[/snapback] O'yes I did. Ugh. Mange andre måter å ha det gøy på. 6171507[/snapback] jada , vet det
dysfunctional Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 :!: Titt litt i postene mine i de seriøse delene av forumet du. Det der må være dagens kommentar fra deg. 6171678[/snapback] Hør hør!
Zappza Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 jeg er i hvert fall mer moden enn deg, så jeg er ikke helt sikker på hvem som burde "hysje" her jeg. Men nå skal jeg se på LOST. Snakkes Zappza, Herr Brun og de andre. 6171656[/snapback] Hadet *vinketil* :!: Titt litt i postene mine i de seriøse delene av forumet du. Det der må være dagens kommentar fra deg. 6171678[/snapback] Hva er mer seriøst for deg? Spill->CS? Bare fordi dette er offtopic trenger det ikke å være useriøst vettu
PlatinumFlyer Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Da har jeg sett fotballkamp. FIkk riktignok bare med meg et av målene live, men det holdt da det...
themanfrom Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hva er mer seriøst for deg? Spill->CS?Bare fordi dette er offtopic trenger det ikke å være useriøst vettu 6171694[/snapback] Uhm...nei.(til første linjen din), jeg har minimalt med poster i den katogorien. Hvorvidt SO5/OT-baren skal være useriøs eller seriøs er opp til hver enkelt å bestemme, jeg for min del slipper min useriøsitet ut her.
Zappza Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det er noe jeg har gjort hele livet, hvorfor det kommer tilbake til meg når jeg har sluttet å drite i det er for meg uforståelig. Pointet var at du kalte meg liten, om det var liten i forstand av sinnet, eller fysisk, vet jeg ikke. 6171678[/snapback] Jeg kalte deg liten på grunn av sinnet ditt, hvor stor du er fysisk driter jeg langveis i ettersom jeg aldri kommer til å møte deg, og fordi dette er et diskusjons-forum på nettet, der man ikke bryr seg om personens alder men hvordan den personen oppfører seg _________ Jokke, hvem spilte? Var det gøy? Hvordan var det å stå ute?
themanfrom Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Zappza: Det er merkelig hvordan du gjengir hele min tenkemåte over mange år... men les posten min over din du.
Tøffe-Tetra Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 jeg ser på SO5 som det ultimate seriøse stedet, og derfor syns jeg at alle useriøse kan slutte å poste...
Anbefalte innlegg