Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gleder meg til siste gymtime noensinne. Da skal jeg sprette champagne :fun: og si nøyaktig hva jeg mener om den forferdelige furien av en gymlærere jeg har.

6170607[/snapback]

Og saa faar du samme laerer til neste aar? :fun:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Axes har du ikke vært i ute idag og igår? Med tanke at du skulle sitte inn i en/to uke/er.. Fremdeles fastbestemt på det? :p

6170142[/snapback]

Jepp, holder på, går så bra så.
Skrevet
Gleder meg til siste gymtime noensinne. Da skal jeg sprette champagne :fun: og si nøyaktig hva jeg mener om den forferdelige furien av en gymlærere jeg har.

6170607[/snapback]

Og saa faar du samme laerer til neste aar? :fun:

6170639[/snapback]

Er da ikke helt tulling. Venter til tredje året ;)

Skrevet
jeg skal lage en drikkkartong, med fancy design. men trenger inspirtasjon å lage juciekartong.. klarer ikke å lage fancy juciekartong.. har prøvd å researche litt men det hjelper ikke.. Forslag?

6170562[/snapback]

Veit noen hvor jeg kan finne mange spennende ideer? slik jeg kan bli inspirert

Skrevet
ROMPEDASKA GUTTEN DA, ØØØØØH!  :dontgetit:

6170675[/snapback]

Har innesittingen tatt knekken på deg allerede?

6170684[/snapback]

Nope, eller... :ermm: ..........hmm, vet ikke. :roll:
Skrevet

Likte den :) minner meg på at jeg så Bowling for Columbine i dag. Fantastisk film. Veldig anti-USA, men likevel..sterkt å se på.

Skrevet
Likte den :)  minner meg på at jeg så Bowling for Columbine i dag. Fantastisk film. Veldig anti-USA, men likevel..sterkt å se på.

6170741[/snapback]

Jeg vil ikke kalle den anti-USA. Det den gjør er å kritisere deler av USAs kultur i et forsøk på å gjøre landet bedre. Det er det mest patriotiske man kan gjøre.

Anti-fornuft, derimot, det er den.

Skrevet

Konformasjon i morgen. Har fått 4600kr fra folk som eg knappt er med. Slekta kommer kr i morgen. Er det normalt å ikkje få noko av foreldrene?

Skrevet

Nå er det vist en på sortland som skal selge en Audi A4 et eller annet ser det ut som. Skal prøve å få kontakt med fyren azap zulu.

Skrevet
nei.. Har du ikke fått eneste gave av foreldrene dine?  :dontgetit:

6170851[/snapback]

Dei har ordna alt får meg. Nok belønning det :)

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Er litt pisst, ja :hrm:
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...