Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skarstad ja men en del bøker er veldig bra.. feks gjengangere, gift, dukkehjem, peer gynt osv

Har ikke lest så mye av det, bare nok til å finne ut at jeg ikke liker. Har brukt samme fremgangsmåte for å finne ut at jeg ikke liker S-Club 7, Westlife, Britney Spears, 50 Cent osv.

6166166[/snapback]

men det er viktig for oss nordmenn å kunne vår historie, og hvem de var.. siden de kjempet faktisk for oss, eller for Norge :) lenge leve Norge!!

Mvh nasjonalist fox

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Axes; Kjenner deg ikke, så kan jeg ikke si noe om deg. Men du har i velfall kul avatar.

6166174[/snapback]

Jeg vet, jeg mener ut i fra forumet, bare si noe.

Skrevet
Drar opp et kraftig diskuterende tema jeg, hva syns dere om meg?

Du er rar.

6166185[/snapback]

Jasså, det liker jeg, jeg er rar i virkeligheten og.
Skrevet
Axes; Kjenner deg ikke, så kan jeg ikke si noe om deg. Men du har i velfall kul avatar.

6166174[/snapback]

Jeg vet, jeg mener ut i fra forumet, bare si noe.

6166188[/snapback]

Har ikke leste innleggene dine noe særlig.. Drit i hva vi mener, er det så viktig eller? Ingen er viktigere enn hva du synes om deg selv

Skrevet

Jens Bjørneboe ftw.

Alle som har litt respekt for seg sjølv bør lese Bestialitetens Historie bøkene minst ein gang iløpet av livet.

<3

Skrevet (endret)
Jeg skal ofre et lam for deg, Ulf.

6165845[/snapback]

Nå skal jeg skuffe deg skikkelig. Du kan godt få gråte en skvett på skulderen min.

Han heter faktisk ikke Ulf :cry:

Jeg gråt en skvett selv, jeg, da jeg fant det ut.

Edit: Quota feil innlegg, go meeeeeeeeeee!

Endret av DurinVIII
Skrevet (endret)
Jøpp, noe sånt må vel til. Jeg ser ikke for meg at den gjengse skoleelev frivillig setter seg ned med Sand, Beatles eller H2G2.

Beatles skuffet virkelig, alle jeg snakket med fortalte meg at det var en fantastisk og fasinerende bok. Selv synes jeg at det var en langtrekkelig og kjedelig bok, ikke mye inspirerende for de som allered hater lesing (trangsynte n00bs).

Sand og H2G2 derimot ... :love:

Endret av Skarstad
Skrevet
La dem lese billig kiosromaner. Kanskje ikke litteratur av klasse, men kan da gi leselyst.

Personlig synes jeg ikke at verken Ristespyd (ho-fuckings-ho) og Hamsuns bøker er så veldig gode eller engasjerende. Og det faktum at alt vi leser i norsktimen må være skrevet av nordmenn, det suger hardt.

6166143[/snapback]

Nå er det ikke skolens ansvar å lære dere å like bøker, men å undervise i pensum.

Skrevet
Min grandtante på et par og åtti skulle reise fra Ft. Lauderdale til Salt Lake City denne uken... Liker jeg denne artikkelen i VG?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=117305

6166197[/snapback]

Huff da, får håpe det ikke er henne.

6166219[/snapback]

Jeg føler det på meg. Hun var gammel og relativt sprek ihvertfall, men mistet grepet nå i vinter og klarte å selge leiligheten sin i Florida og gå småvill. Leter etter lignende artikler i amerikanske aviser. Vel vel.

Skrevet
Nå er det ikke skolens ansvar å lære dere å like bøker, men å undervise i pensum.

Men de babler også i vei om at "liek ungdommen leser jo ikke bøker, det kan vi ikke ha noe av. Inn med litteratur i skolen".

Skrevet
CANNIBAL CORPSE, GRRRRRRR!

6166241[/snapback]

*spørsmålstegn*

6166254[/snapback]

Føler at jeg må ut med headsettet på og skyte alle jeg ser med hagla, inkludert min familie.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...