Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har en god en:

En mann går inn i en bar.

Han er en alkoholiker som ødelegger seg selv og familien sin med drikkingen.

6165486[/snapback]

Two men walk into a bar. The third one ducks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er du sur fordi han ikke vil være vennen din?

6165537[/snapback]

Vi skjønner han godt, gjør vi vel?

Dotten er her og Hylo er redd. Hylo vet at Dotten er en farlig mann som ikke nøler på å mutilere stakkarslige brukere.

Endret av Hylo
Skrevet
Jeg tillater meg å legge til noe i denne diskusjonen mellom fox99 og JoachimR. fox88, JoachimR er ikke tragisk, han er dum, søt og morsom. Jeg ler meg skakk hver gang han skriver noe som er tatt ut i fra løse luften om det tilsynelatende luksuslivet han lever.

JoachimR, fox88 er bare misunnelig på din tilsynelatende mangel på bruksområder og kyndighet til å ta saker i egne hender.

God jul. :)

6165509[/snapback]

fox88 må beskytte sin fremtidie kone vettu ;) han må vis sin mandighet og være litt macho :D

Skrevet (endret)

kan fortelle at kranglen som skjedde sia er bare pga han blei sur på meg da jeg postet et uklart bilde av han i her SO5 igår

Endret av fox88
Skrevet (endret)
Hvis man hopper fra Chryslerbygningen blablabla. hvor lang tid tar det før man er fortauspizza?

Gotta love buzz

8 sec btw

Endret av Ø.B.
Skrevet
kan legge til at kranglen som skjedde sia er bare pga han blei sur på meg da jeg postet et uklart bilde av han i her SO5 igår

6165557[/snapback]

Har du noen gang hørt om et beger som fylles opp? Hva skjer når det når kanten?

Du har en ganske slitsom personlighet, tror jeg vi kan si.

Skrevet
Hvis man hopper fra Chryslerbygningen blablabla. hvor lang tid tar det før man er fortauspizza?

Gotta love buzz

8 sec btw

6165565[/snapback]

Som i Toy Story?

Skrevet

6165540[/snapback]

Four gay guys walk into a bar, and there's only one stool left. What do they do?

They assrape the bartender with the stool, give everyone in the bar HIV and have an orgy.

God damn faggots.

Skrevet (endret)

javel? :) Jeg brydde meg ikke noe om det særlig.. Du har lov å være irritert og hakke ned på meg når jeg er irriterende i øyene dine. Men du fortsatte og fortsatte.. Det løser dessverre ingen ting, og jeg sjølv blei også irritert.. Men dessuten har jeg vært også irritert på deg veldig lenge. Spesielt dagene når du tror at du er best

Endret av fox88
Skrevet
kan legge til at kranglen som skjedde sia er bare pga han blei sur på meg da jeg postet et uklart bilde av han i her SO5 igår

6165557[/snapback]

6165570[/snapback]

Det renner vann fra kanten av begeret. :)

Kan alltids tømme det ut, da. :)

Skrevet

Skal jeg fortelle resten? Katta til presten.

Hvor tar du det fra :whistle:

Kongen av Sevrige.

:!:

A neutron walks into a bar and orders a beer. The bartender sets the beer down and says, "For you, no charge.".

Skrevet

6165557[/snapback]

6165570[/snapback]

Det renner vann fra kanten av begeret. :)

Kan alltids tømme det ut, da. :)

6165589[/snapback]

Han jobber med saken.

Skrevet
Spesielt dagene når du tror at du er best

6165587[/snapback]

Tror? Jeg er.

Det renner vann fra kanten av begeret. smile.gif

Kan alltids tømme det ut, da. smile.gif

Men nytter lite å tømme det når det bare drypper mer og mer oppi. :(

Skrevet (endret)
Spesielt dagene når du tror at du er best

6165587[/snapback]

Tror? Jeg er.

Nettopp.. DEt er det jeg snakker om.. Blir bare kvalm av din holdning

Endret av fox88
Skrevet

Da har jeg vært på jobb og fått økt stillingsprosenten min. Har pr dags dato 75% stilling, men flyttet den opp et lite hakk til. Kunne ha fått 100% men det har jeg ikke lyst til å ha egentlig, det blir for mye jobb imo.

Så dro man å spillte fotball i 2 timer. To timer er lenge for noen som er i så dårlig form slik jeg er, og egentlig resten av vennegjengen vår man kan vel si det slik at man ble ganske sliten egentlig;)

Så dro man hjem...dusjet og badet og fant fram grill og grillet biff og alt annet mulig rart.

Mao, en koselig dag :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...