Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei - har fri til og med fredag. Kan ikke sovet. Ikke ennå.

WTF? Din bortskjemte jævel!

6151749[/snapback]

Hadde skriftlig engelsk-eksamen på fredag, har ikke mer å gjøre på skolen da. Eneste er en liten tur på fredag. Riktignok ikke obligatorisk. :-;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
JoachimR spør dem hva er krav for å få 6 egentlig. Stå for din karakter ;)

6151670[/snapback]

Jeg tror vi snakker rundt hverandre. Det er karakteren på 3000 meter jeg snakker om og finner urettferdig - og kravene ligger vel på 10 et eller annet for å få seks. Hadde jeg vært jente ville tiden min vært godt innefor sekserkraver, men jeg er nå da ikke de. For en jente skal man løpe raskere enn 1200 på 3000 meter for en sekser, er derfor jeg finner det rart at Valler har våre "jentekrav" som "guttekrav".

6151684[/snapback]

Ja, er litt merkelig, men læreren la ikke så mye vekt på løpekarakter når hun ga standpunkt.

Skrevet (endret)
Du SkyMarshall, har jeg fortalt deg at den wanke-boksen på Whinerz skremmer meg?

sick.gif

Aww, shit, det var det foredraget ja.

Endret av Skarstad
Skrevet
Ja, er litt merkelig, men læreren la ikke så mye vekt på løpekarakter når hun ga standpunkt.

6151776[/snapback]

Ja, veldig forskjellig fra lærer til lærer hvor mye løping teller.

6151796[/snapback]

Sutt pung!

Skrevet

Sutt pung!

6151817[/snapback]

Unnskyld? Ikke helt med. Gymlæreren min er av hunnkjønn, om det er det du sikter til.

6151825[/snapback]

tror du misforsto meg, sa sutt pung siden du klager over en femmer...

vær fornøyd med det sier nå jeg

Skrevet

Sutt pung!

6151817[/snapback]

Unnskyld? Ikke helt med. Gymlæreren min er av hunnkjønn, om det er det du sikter til.

6151825[/snapback]

tror du misforsto meg, sa sutt pung siden du klager over en femmer...

vær fornøyd med det sier nå jeg

6151877[/snapback]

Har du i det hele tatt fulgt med?

Joachim jogger hver dag og håpet han var i stand til å få sekser i løping på grunn av det. Karakteren blir ikke registrert noen steder, men det er en personlig seier å klare det. Har selv hatt fag, prøver og prosjekt der jeg overhodet ikke ville vært fornøyd med femmer.

Skrevet
Fyy, kondomene man får på konfirmasjons undervisning, gratisklinikker osv. er små! :nei:

Ooh, tøffen med kuk?

Yay, der var wikipediaartikelen om D. Adams kopiert over til Word, så da sier jeg meg ferdig.

Skrevet
Fyy, kondomene man får på konfirmasjons undervisning, gratisklinikker osv. er små! :nei:

6151902[/snapback]

Det er alltid søtt å se konfirmanter skryte over hammeren sin. :---)

Skrevet
Har du i det hele tatt fulgt med?

Joachim jogger hver dag og håpet han var i stand til å få sekser i løping på grunn av det. Karakteren blir ikke registrert noen steder, men det er en personlig seier å klare det. Har selv hatt fag, prøver og prosjekt der jeg overhodet ikke ville vært fornøyd med femmer.

6151899[/snapback]

Jeg er forsåvidt fornøyd også jeg, men er jo et tankekors at kravene er annerledes. Ville vært mye verre om jeg ikke fikk seks i økonomi f.eks, jeg har ingen problemer med femmer på løpingen, da det tross alt er et par som løper raskere enn meg.

Skrevet

6151902[/snapback]

Det er alltid søtt å se konfirmanter skryte over hammeren sin. :---)

6151913[/snapback]

Får man kondomer på komfrimasjonsundervisning? Noe nytt? :dontgetit:

Skrevet
Får man kondomer på komfrimasjonsundervisning? Noe nytt?  :dontgetit:

6151919[/snapback]

Jeg fikk det, men så konfirmerte jeg meg borgerlig (i forbindelse med sex"undervisning"). Vet ikke hvordan det er med kristelig konfirmering.

Skrevet

Har ikke fått kondomet på konfirmasjon, men det er de samme. Disse fikk jeg hos helsesøster.

Men det er sånn serriøst, de er trange. Går ikke ann å bruke de, de bare klemmer for hardt rundt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...