Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror ikke du skal være så missfornøyd med 11.38 på 3000 m, Jokke. Da har man over middels kondis tror jeg. Mange som sliter med å komme under 12. Selv har jeg vel løpt på 10.48 på testløp med Norges Ishockeyforbund.

6151580[/snapback]

Jeg er ikke fornøyd med 5-. That's it.

På ungdomsskolen, i tiende, løp jeg 1500 meter og fikk vel fire. Husker ikke tiden. Gymlæreren ba meg jogge utenom skolen. Slag i ansiktet når du jogger daglig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

JoachimR kanskje du var ikke så aktiv i forskjellige sport, feks basketball, fotball osv? Kondis er ikke alt

Endret av fox88
Skrevet
*Applaus* Har dere merket kløe i ansiktet når dere spiser sjokolade?  :ermm:

6151587[/snapback]

Skal vi se. Sprutebæsj, håravfall, nyrestein, blodpropp, ukontrolerbare rykninger i hele kroppen...

Nei, aldri hatt det. :)

Skrevet
JoachimR kanskje du var ikke så aktiv i forskjellige sport, feks basketball, fotball osv? Kondis er ikke alt

6151625[/snapback]

5- på løpingen.

At jeg får fire, event. fem i gym er greit, da jeg ikke eier ballfølelse. "Du smiler alltid og går inn for det", sa min nåværende gymlærer sist, og gav meg fem på kortet. Men jeg liker ikke 5- på løpingen min. Muuulig det er 5, men likefult urettferdig hvis det holder til seks andre steder.

Men men, sånn er livet.

Skrevet
JoachimR spør dem hva er krav for å få 6 egentlig. Stå for din karakter ;)

6151670[/snapback]

Jeg tror vi snakker rundt hverandre. Det er karakteren på 3000 meter jeg snakker om og finner urettferdig - og kravene ligger vel på 10 et eller annet for å få seks. Hadde jeg vært jente ville tiden min vært godt innefor sekserkraver, men jeg er nå da ikke de. For en jente skal man løpe raskere enn 1200 på 3000 meter for en sekser, er derfor jeg finner det rart at Valler har våre "jentekrav" som "guttekrav".

Skrevet
Jeg tror vi snakker rundt hverandre. Det er karakteren på 3000 meter jeg snakker om og finner urettferdig - og kravene ligger vel på 10 et eller annet for å få seks. Hadde jeg vært jente ville tiden min vært godt innefor sekserkraver, men jeg er nå da ikke de. For en jente skal man løpe raskere enn 1200 på 3000 meter for en sekser, er derfor jeg finner det rart at Valler har våre "jentekrav" som "guttekrav".

6151684[/snapback]

Det er større forventninger til gutter i gym enn til jenter, uansett hvilken skole du er på med mindre du har en ganske ung lærer som ikke er satt fast i 1970 tallet :)
Skrevet
K j e d e r  m e g  l i t t  i  t i l e g g . 

Legg deg, det skal i hvert fall jeg gjøre straks.

6151725[/snapback]

Nei - har fri til og med fredag. Kan ikke sovet. Ikke ennå.

Skrevet

6151684[/snapback]

Det er større forventninger til gutter i gym enn til jenter, uansett hvilken skole du er på med mindre du har en ganske ung lærer som ikke er satt fast i 1970 tallet :)

6151694[/snapback]

Jeg sier ikke at det ikke skal være likt mellom kjønnene, men synes det er rart det er hele karakterer forskjell på løping på min skole og i dette tilfellet Valler vgs.

Skrevet (endret)

Du SkyMarshall, har jeg fortalt deg at den wanke-boksen på Whinerz skremmer meg?

Skarstad: Er du ferdig med engelskforedraget?

Endret av nerdVANNA
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...