Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nja... Jeg setter vel heller på litt soft-rock om det er tanken min, vi har jo deftones, også panthera som begge har noen gode sanger :)

7307851[/snapback]

Hollow er alltid deilig å sette på. music.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er ikke sjelden jeg setter på litt Dimmu når jeg vil slappe av :)

7307843[/snapback]

Ser ikke sammenhengen. :(

7307849[/snapback]

Kom igjen, hvem har vel ikke hørt på Unorthodox Manifesto og syntes den er koselig? Tror jeg har sovnet til den en gang

Skrevet

Tror ikke jeg er helt frisk i hodet idag, jeg synes den nye sangen til alexander with er litt fengende :blush: Hvordan skjedde det? :ph34r:

*Sette på Slayer*

Skrevet

Jeg blander, egentlig. Noen ganger er det tung rock, noen ganger litt lettere rock, noen ganger rolige sanger som Bryan Adams - Heaven og Creed - With Arms Wide Open :)

Skrevet

æsjj var på esso og kjøpte meg en pølsemeny rett før de stengte. så rett før jeg gikk ut så fikk vi gratise pølser :wallbash: jeg som brukte 36 kr på en pølsemeny når jeg kunne ha venta i to min så fikk jeg det gratis. DOh

Skrevet

Eg er på lan med Karlsen91 som ser på tråden. Han ser på ein gitarduell-film mens eg henger her.

Får fyre i gang litt spel snart.

Skrevet (endret)
ja den var det ja...  *snufs* har brukt nesten 1000 spenn på tre dager..

7307894[/snapback]

Whoa! Det er utrolig mye! For det kan man få noe slikt som 2-3 (billige) klesplagg og et par DVD-er.

Endret av Skarstad
Skrevet

brukte 399 på en t-skjorte , 100 på guild wars , 150 på lan , 50 på kantina , og tok ut 200 + kjøpte pølsemeny + en tyggis for 15 og en Burn for 25

Skrevet

Dimmu: Kings Of The Carnival Creation :love:

Ah..faen det var tider når man kjørte fra tom i merc. og alt som var å høre på var dimmu and dimmu only. Det var tider. Ung og ingen bekymringer :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...