Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Skrevet
Hva med å heller poste en guide på hvordan man kommer seg inn på hardwares irc kanal(hvis det er noen)

7272669[/snapback]

Da blir det iallefall en del mer liv :p

Skrevet
Hva med å heller poste en guide på hvordan man kommer seg inn på hardwares irc kanal(hvis det er noen)

7272669[/snapback]

Da blir det iallefall en del mer liv :p

7272674[/snapback]

Og et mer ryddig forum. De fleste er jo her i so for å chatte, og ikke diskutere noe.

Skrevet

Herregud, tror det hadde blitt temmelig stress, mas og uoversiktelig hvis alle i SO hadde emigrert over dit. Dessuten hadde det ødelagt for alle de som er etablerte der og trives med å ikke ha SO-spammen der.

Skrevet
SO5 har snart sett sine beste dager, ja :)

7272579[/snapback]

Jeg stemmer for å gi SO5 en fast åpningstid. 00.01-05.00 mandag-fredag, 23.00-06.00 lørdag-søndag.

PS: OHNOES! TEH KRISTMESS AVATARZ 'R ZEH COMIN' ALL TOO SOONE!

Gjest medlem-105476
Skrevet
lurer litt på hvor mange hw kanaler det er på irc. er jo på så mange forskjellige steder.

7272705[/snapback]

Hvor mange vet du om?

Skrevet
Herregud, tror det hadde blitt temmelig stress, mas og uoversiktelig hvis alle i SO hadde emigrert over dit. Dessuten hadde det ødelagt for alle de som er etablerte der og trives med å ikke ha SO-spammen der.

7272697[/snapback]

Hva med #SisteOrdet5 @ Undernet? Kan jo starte en ny en?

Skrevet

IRC har nok utspilt sin rolle for lenge siden. Tror ikke det nettverket kommer så særlig mye mere. Dog, var en stund siden man fant mye artig på IRC jau.

Skrevet
IRC har nok utspilt sin rolle for lenge siden. Tror ikke det nettverket kommer så særlig mye mere. Dog, var en stund siden man fant mye artig på IRC jau.

7272762[/snapback]

Jeg vil nok tro du har veldig rett i det :)

Skrevet

haha bare fordi du er jente og alle kom med "asl pls" tenker jeg :wee:

Nei, jeg er på irc fordi jeg prater med folk jeg kjenner, og diskuterer ting med andre. mye om spilling på noen kanaler.

Skrevet
SO5 har snart sett sine beste dager, ja :)

7272579[/snapback]

Desverre så stemmer det ja ;(

samme som b-real sier, irc døde ut for noen år siden. Før hang "alt og ingenting" på irc, nå er det fåtall igjen. Men finnes fortsatt mye artig der!

bra avatar Aalton & Ueland, tross forvirringen :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...