Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Omg. Dere spammer.

7186730[/snapback]

..og det gjør ikke du, med den posten?

______

System of a Down@Toxicity-albumet, lap i fanget og.. vel.. en tom colaboks, nå da.. *Halv-kos* :wee:

Skrevet
Føkk australia!

Kom til tønsberg den 22. desember og bli med meg på byen :fun: Bursdags-dritings!

7186749[/snapback]

Hvis det ikke blir down under, så blir det jul med Ida.

Skrevet
Skal på yrkes messe i morgen :) Slipper 3 skoletimer men vi skal ha gym :thumbdown:

7186608[/snapback]

Hah, amatørene på VK1 på skolen min som har laget plakatene. Det er meget dårlige. :wee:

7186727[/snapback]

Skien eller?

7186736[/snapback]

Klosterskogen, Media.

Skrevet

HAH, sirslask? sjekk ut mk stanen, og se der hvor det er bilder med svart rammer. det skeive bildet hvor det er skrapet av litt av "ramma" har jeg laget :)

Jeg har ikke tatt bildet, men skrapet ramma altså

Skrevet
Jeg mangler sosial kontakt og blir frastøtende. Hva skjer med klassekos til helgen forresten?

Dessuten er du fortsatt my homie, eller bestevenn om du vil :)

Fo sho, fo sho my nigger!

7186713[/snapback]

Bare pass deg, jeg har bevis på at du faktisk innerst inne i hjerterota er veldig glad i meg.

Nå til helgen? Jeg er med på det jeg. :) Jeg vil ikke ha alt ansvaret igjen bare :p

Skrevet
Gløgg?

Jeg vil ha gløgg.

7186723[/snapback]

Å, gløgg. Men det er for avansert for meg, det klarer jeg ikke lage. Nå kom jeg også på at det er hull i julestrømpen min, i fjor rant alt godteriet fra nissen ned på gulvet fordi det var så mørkt at han ikke så at det var hull i strømpen min :(

Skrevet (endret)
Snø i hagen, ullsokker, pepperkaker og lettmelk. Kan det bli bedre?

7186699[/snapback]

Gløgg?

Jeg vil ha gløgg.

7186723[/snapback]

Gløgg? bah gi meg en pils!

Endret av Rebel-Rider
Skrevet
Å, gløgg. Men det er for avansert for meg, det klarer jeg ikke lage. Nå kom jeg også på at det er hull i julestrømpen min, i fjor rant alt godteriet fra nissen ned på gulvet fordi det var så mørkt at han ikke så at det var hull i strømpen min  :(

7186778[/snapback]

Gløgg mot analsex, vi bytter jevnt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...