Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
bilde?!?!?!?!?  :dribble:

7146609[/snapback]

Får ikke tatt nå desverre. Driver å rydder å greier. Bilde kommer rundt 3. Minn meg på å ta det bare :wee:

Skrevet
Ida, kom på mzn

7146689[/snapback]

emmesenn funker ikke her, bæjbi. Men jeg forventer at vi har spamparty og ts-jatting i kveld!

7146698[/snapback]

www.iloveim.com

Skrevet

herregud, jeg er så utrolig forelsket for tiden! Klarer ikke ta vekk tankene fra henne et eneste sekund. Har vært sånn i tre måneder, og det er virkelig verdens beste følelse.

Skrevet
herregud, jeg er så utrolig forelsket for tiden! Klarer ikke ta vekk tankene fra henne et eneste sekund. Har vært sånn i tre måneder, og det er virkelig verdens beste følelse.

7146728[/snapback]

Jeg misunner deg. Klarer visst ikke få sånne følelser lenger jeg (:

Skrevet (endret)

Herr Brun liker hun deg også? Prøv å sette i gang.. Eller er det allerede noe mellom dere?

bazukh ikke jeg heller :( har mistet gnist etter har blitt lekt av ei jente, tøsa!

Endret av Fox
Skrevet

7146728[/snapback]

Heldige :wee: Jeg vil også være lykkelig forelsket og alt det der :(

Skrevet

7146728[/snapback]

Heldige :wee: Jeg vil også være lykkelig forelsket og alt det der :(

7146736[/snapback]

*trøste vennen* :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...