Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare meg eller får man sånn deilig adrenalin kick føelse når man slipper spammingen løs?

7125721[/snapback]

nei :ph34r: Blir bare stressa jeg :wee:

Skrevet
clvn svikter du meg? QUISLING!

7125730[/snapback]

Ja :ph34r:

Meg i den møkkatråden der man er imot fine smileyen:

Jeg stadfester herved min holdning til overdreven bruk av denne smileyen: Nydelig! Smileyen burde brukes etter hver setning, enten setningen omhandler pizza, ejakulering eller PlayStation 3.. :ph34r:

7122960[/snapback]

Skrevet (endret)

Quisling er større enn Judas.. Judas finnes ikke.. Jo han fantes i huet til Jesus.. Alle veit jo at Jesus var schizofren og lekte Judas, og sviktet ham selv haha.. et ord; PWNED

Endret av Fox
Skrevet (endret)
Jeg er tilogmed nevnt i førsteposten i FFMMANS, om hvordan man IKKE SKAL BRUKE en ninja-smiley :ph34r:

7125715[/snapback]

Det er en burkasmiley for helvete.

Endret av .patrick
Skrevet
Quisling er større enn Judas.. Judas finnes ikke.. Jo han fantes i huet til Jesus.. Alle veit jo at Jesus var schizofren og lekte Judas, og sviktet ham selv haha.. et ord; PWNED

7125758[/snapback]

Forsiktig med hva du sier nå...

Skrevet
kezoom huh? forklar meg er du snill

7125774[/snapback]

Selv om jeg er ateist/agnostiker så skjønner jeg at det er folk som reagerer på det _litt_ blasfemiske utsagnet :p

Skrevet

NP: Barne TV - Gullars (Norsk)

*bli i godt humør*

Neste måned må jeg kjøpe meg 3 kabler:

- Dataskjerm til TV

- Krysset Ethernet Kabel

- Kamera til USB

Skrevet

Her setter jeg en strek. jeg må gå, og setter en strek for hvor mitt siste innlegg for nå kommer.

Skal lage sjokolade-mouse! :D

--------------------------------------------------------------------------------

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...