Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men var det nylig? Har hørt noe om at man ikke kjører lenger, slik som Iceman forteller. :hmm:

7049968[/snapback]

det var 4 år siden... ser ikke noen grunn til at man skal ha sluttet med det, folk kræsjer jo som aldri før. pass på å være først ute med glattkjøringa og, så slipper du at vedkommende du deler time med kræsjer før deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde egentlig ligt bedre hvis den var i 720p og QuickTime :p

Birger :)

7050012[/snapback]

Eller 720p XviD AC3? myyyye bedre en Apples lukkede drittformat! =)

Skrevet
Men var det nylig? Har hørt noe om at man ikke kjører lenger, slik som Iceman forteller. :hmm:

7049968[/snapback]

det var 4 år siden... ser ikke noen grunn til at man skal ha sluttet med det, folk kræsjer jo som aldri før. pass på å være først ute med glattkjøringa og, så slipper du at vedkommende du deler time med kræsjer før deg!

7050035[/snapback]

Er annerledes nå, man kjører ikke lengre selv. Glattkjøring har jeg hatt, og det eier hardt.

Skrevet

Det kan nok stemme. Men finner egentlig QuickTime som en flott spiller, og formater kan jeg egentlig ikke klage på. Men HW-LAN.The.Movie.XviD.HDTV.AC3-Kenneth.Dammyr er ikke å forakte nei :p

Birger :)

Skrevet
Det er kaldt her! Hjelper ikke med ullsokker og genser. har tilogmed skrudd på varmeovnen.. :S

7048049[/snapback]

ja uff..fryser jeg også . gjennomtrekk også . mamma greide å svi noe hun hadde i oven . syns det lukta litt rart,ja :hmm:
Skrevet
Er det noen som har sett/hørt noe fra Linn Christin i det siste? Hun har på mystisk vis forsvunnet fra forumet =/

7050092[/snapback]

Hun posta i RPP for noen timer siden da.

Skrevet
hvorfor klager folk over kulde?! glad den stygge sommern er over. regn, 4-5 grader og regn er digg, så ettervert kommer det masse snø :love:

7050114[/snapback]

Jaaaa :green:

endelig en som har forstått det :D

Skrevet (endret)

hvilken film skal jeg se?

- dark water

eller

- the descent

?

btw, er aleine hjemme og skal kose meg med en grøsser^^

Endret av -Redhead-
Skrevet
Ralph myerz Var vidunderlig.. ååh, jeg fikk flaska som Thomas drakk av :love:

Det var kos.

7049599[/snapback]

Jeg skal så jævlig på Ralph Myerz-konsert neste torsdag! :D

7050080[/snapback]

FAEN! alle skal jo på det jo.... Jeg hadde mulighet 2 dager for en uke eller to tilbake.. hvorfor gjorde jeg ikke det ?!?!

Er det noen som har sett/hørt noe fra Linn Christin i det siste? Hun har på mystisk vis forsvunnet fra forumet =/

7050092[/snapback]

Observert i RPP for et par timer tilbake.

Skrevet
Nå skal jeg se Stuck on you på TV3 :p

7050171[/snapback]

Jasså.

Demille, jeg sa du skulle ta meg med på Ralph Myerz... :ermm:

Skrevet
Trekker du fra sterilitet så har du rett :wee:

EDIT- Hva har skjedd med avataren din? :ohmy:

7048783[/snapback]

Er du ikke mann da?

Laptopen som ligger på fanget sender ut signaler og varme som gjør at mannfolk kan bli sterile.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...