Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hadde du seriøst det?  :p

7035942[/snapback]

Jah :blush: jeg har gått og tenkt i alle år at det sikkert er sånn som på film :whistle:

Endret av Seether
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg svitca gjennom tv-kanalene, plutselig stoppa jeg på en kanal der ei dame drev å føda. Det var ekkel og det så sjukt vondt ut. Helst ville jeg skifte kanal, men samtidig var det noe i meg som ikke lot meg gjøre det.

Jeg likte ikke det jeg så, men det jeg fikk meg ikke til å skifte kanal, jeg måtte se... (?)

Endret av Demille
Skrevet

Gud. Rigging suger!

Dagen min idag: Skole fra 08.00 til 14.00, rigging fra 14.15 til 18.45, trening fra 19.00 til 21.00. Klarte å skade kneet litt (eller, forslo det bare, går vel over i natt) under treningen atpåtil. Bæ!

Skrevet
Jeg svitca gjennom tv-kanalene, plutselig stoppa jeg på en kanal der ei dame drev å føda. Det var ekkel og det så sjukt vondt ut. Helst ville jeg skifte kanal, men samtidig var det noe i meg som ikke lot meg gjøre det.

Jeg likte ikke det jeg så, men det jeg fikk meg ikke til å skifte kanal, jeg måtte se... (?)

7036107[/snapback]

Vi har akkuratt diskutert det litt.. :)

Er da ikke noe ekkelt å se på

Skrevet

7036107[/snapback]

Det er morsinstinktet ditt! :p

Skrevet
Godkjent avatar DNA! (Endre min også)

7036004[/snapback]

Bananen måtte skifte litt stil også vettu :p Kan ikke være gul hele livet, han blir nok grønn en gang og.

Skrevet
Godkjent avatar DNA! (Endre min også)

7036004[/snapback]

Bananen måtte skifte litt stil også vettu :p Kan ikke være gul hele livet, han blir nok grønn en gang og.

7036134[/snapback]

ATM ser den ut som noe annet en en banan...!

Skrevet
Vet =)

7036168[/snapback]

Gjøre masse sånn neste år?

7036175[/snapback]

Er med jeg! bah, savner å ha folk rundt meg nå! :/

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...