Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg var på flystevnet på Kjeller (Lillestrøm) i dag!  :w00t:

Var der jeg også. Utrolig artig! Masse gamle veteranfly som hadde oppvisning. Og mange flinke og dristige piloter! F-16 flyet på slutten var helt enormt! Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at F-16 kunne være så villt! Det bråkte noe så hinsides, og en kjente trykket i hele kroppen. Piloten (En Major fra forsvaret) hadde en helt utrolig bra oppvisning, som tydelig viste hva flyet er i stand til. Hadde med meg D70'n også, så hadde mye flott å ta bilder av.

Alt i alt et utrolig morsomt stevne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
oppstoppersnopp ?

6102467[/snapback]

Jei får en oppstoppersnopp når du setter håret åpp :love:

Noen som har hørt den nye sangen til Ravi og DJ Løv... Oss to i Oslo.. råsøt!!

6102494[/snapback]

Du mener vel "Åsj 2 i Osjlo"? Give the man a dictionary.

Skrevet
Stakkars Hitler som blir sammenlignet med Cre8tive.

6102524[/snapback]

Hihihi...

Er jo litt synd på henne også da... Kan jo umulig være koselig å få alle mot seg på den måten... Jeg syntes det var utrivelig da HUN var imot meg, men tenke seg til om hele OT Baren skulle mislikt meg :cry:

En ting er sikkert da.. jeg hadde nok holdt meg litt mer passiv, framfor å framprovosere angrep...

Skrevet
Er jo litt synd på henne også da... Kan jo umulig være koselig å få alle mot seg på den måten... Jeg syntes det var utrivelig da HUN var imot meg, men tenke seg til om hele OT Baren skulle mislikt meg  :cry:

6102550[/snapback]

Hun fortjente alt hun fikk, og mer til.

Hvorfor ble hun bannet?

6102554[/snapback]

Hun var et stort og stygt troll.

Burde ikke fler her inne få warn / ban. Var ikke akkurat grei mot cre8ive.

6102573[/snapback]

"Øye for øye, tann for tann."

Skrevet
Burde ikke fler her inne få warn / ban. Var ikke akkurat grei mot cre8ive.

6102573[/snapback]

Hun var like god selv. Da kan hun ikke forvente at de andre skal straffes. Vi andre trollet ikke, og det var vel hovedgrunnen til at hun ble bannet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...