Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Muahaha! Jeg fikk det til, stakk bare ett skrujern opp i siden på lokket og slapp inn luft.

6971041[/snapback]

det er meningen å vri det rundt da. å bruke hjelpemidler er ikke barskt.

Weird Al: grandpa got run over by a beer truck.

Endret av Spazz
Skrevet

Jeg holder på å flytte. Jeg er redd for å gå i frø uten internett i to-tre uker. Tror ruteren og den bærbare pcen er det siste som går ut av leiligheten min. Etter at jeg har vasket. Eller noen andre har vasket. :blink:

Skrevet (endret)
Jeg bare hater syltetøyglass/agurkglass og lignende. får dem aldri opp uansett hva jeg gjør.

*Slite videre med glasset*

6970949[/snapback]

Å, stakkar, slet du deg helt ut i går? Løp hele 3000 meter...

Endret av Fisker
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Broren min på 11 har damebesøk. En søt liten snelle. Han er garantert dame så lenge han ønsker det selv, fyren er vel det som i USA hadde vært "captain of the football team" og alt det andre som følger med. Hurra for godt genbasseng :love:

Skrevet
Muahaha! Jeg fikk det til, stakk bare ett skrujern opp i siden på lokket og slapp inn luft.

6971041[/snapback]

Funker også å slå litt på kanten av lokket med en kniv eller noe sånt, ikke nødvendig å hente verktøy. :p

Skrevet
Broren min på 11 har damebesøk. En søt liten snelle. Han er garantert dame så lenge han ønsker det selv, fyren er vel det som i USA hadde vært "captain of the football team" og alt det andre som følger med. Hurra for godt genbasseng :love:

6971133[/snapback]

Argh. Noen har det. Andre ikke.

Skrevet
Dessuten så er jeg veldig sleip.. så rå muskelkraft fungerer ikke på syltetøyglass..  :ph34r:

6971267[/snapback]

Mmm, du skiller ut nasty stoffer som gjør deg glatt og slimete og sleip.

Skrevet
Dessuten så er jeg veldig sleip.. så rå muskelkraft fungerer ikke på syltetøyglass..  :ph34r:

6971267[/snapback]

Mmm, du skiller ut nasty stoffer som gjør deg glatt og slimete og sleip.

6971288[/snapback]

Det medfører riktighet.

:wee:

NP: Helloween - Power (Live)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...