Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gamlingene påstår jo at SO har forandret seg veldig fra SO3 og 4 til femmer'n som er nå. Så det kan ha en positiv effekt.

6957255[/snapback]

Nettopp.

Skrevet

Dæven, kantina overrasker stadig.

Kjøpte en baguett-aktig ting, hakke peiling på hva som var på den, men jeg tror jeg identifisere egg, kjøttbiter, kaviar, salat og tomater.

God var den iallefall. :dribble:

Skrevet
Gamlingene påstår jo at SO har forandret seg veldig fra SO3 og 4 til femmer'n som er nå. Så det kan ha en positiv effekt.

6957255[/snapback]

Ja, det har gått fra bra til elendig.

Skrevet (endret)

Kjøpte en baguett-aktig ting, hakke peiling på hva som var på den, men jeg tror jeg identifisere egg, kjøttbiter, kaviar, salat og tomater.

God var den iallefall.  :dribble:

6957281[/snapback]

Tror jeg skal lage omeletten min snart :wee: Ble litt sulten jeg :blush:

Endret av mushi
Skrevet

God var den iallefall.  :dribble:

6957281[/snapback]

Tror jeg skal lage omeletten min snart :wee: Ble litt sulten jeg :blush:

6957308[/snapback]

Spar litt til meg da, jeg er fortsatt sulten.

Skrevet
Det burde være en smule strengere og klarere regler her. Som folk faktisk leste.

6957323[/snapback]

Mod burde gi en-to advarsler, så ferie i en dag, neste gang reglen blir brutt av samme bruker - ferie en uke. Kan ikke være så vanskelig å gjøre noe med alle truslene de slenger etter oss. Vi vil jo bare ha det kult i denne tråden og at reglene følges litt bedre.

Skrevet
neiii kan ikke en gang tenke på noe sånt , har du sett forumet uten en so tråd ? alle som poster her bare sprer sine tanker ut ove alle di andre trådene her på forumet og spammer som gale ...

6957164[/snapback]

Lenge leve anarki.

Poenget er vel mer at SO5 burde bort, og inn med SO6. Denne er nedspammat av skole-elever som misstrives.

6957189[/snapback]

eg tror ikke det vil ha noe og si ..

men det som har forandret seg fra so3 til i so5 er aktivitets nivået , det er mye flere som poster i so5 en di andre

jeg tror so5 har dobbelt så mange poster ( minst om ikke 3 ganger så mange ) som so3 hadde på hele si leve tid , som var over 1 år ( eller var det 2 ?? )

Skrevet
Ja, det har gått fra bra til elendig.

6957307[/snapback]

Det må jo komme et vendepunkt i riktig retning en gang.

6957346[/snapback]

Overhodet ikke, når vi treffer bunnen, kommer vi til å begynne å grave...

Skrevet

God dag, alle sammen!

Framføringen om Somalia-prosjektet gikk bra i dag. :)

Skal til frisøren kl 16:00 og klippe meg. Perry i Hamar it is.

*gla'dag*

Skrevet

humm må snart gå og kjøpe mere røyk :/ hater det , alle disse Nye nordmenne er litt skumel :p

og så tror jeg at jeg snart må bytte radiokanal , har hørt på www.slayradio.org , home og c64 remixes i hele dag :p

Skrevet
HEI mushi :)

*dusje*

6957244[/snapback]

Tror det ikke før jeg får se bilde av deg kliss våt :ph34r:

6957252[/snapback]

Not in this life :p

Hmm får vel ta en tur på polet

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive