Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SF Brygga Kino er en møkkakino... Brannalarmen går jo i hytt og faenvær der inne...

6928743[/snapback]

Aldri skjedd når jeg har vært der.

6928800[/snapback]

Jeg jobba som kontrollør på brygga kino i ett år. Brannalarmen gikk et par ganger mens jeg jobba der.

Skrevet
Jeg jobba som kontrollør på brygga kino i ett år. Brannalarmen gikk et par ganger mens jeg jobba der.

Aldri opplevd at brannalarmen har gått der jeg :cry:.

Gjest medlem-105476
Skrevet
Høres faktisk en smule kjedleig ut å jobbe som bilettkontrollør :hmm:

6928835[/snapback]

Tror det er litt chill også jeg ... Bare å skjekke bilettene til folk, men kan nok bli ganske ensidig etterhvert.

Skrevet
skrivebordet :love:

6928758[/snapback]

Så ut som et skikkelig irritasjonsobjekt.

6928784[/snapback]

Hva skulle være irriterende med det? Suben står i midten, hyllene er enda ikke montert (skal gjøres snart! :p), pcen står nede til venstre. Skal fjerne hyllen ved siden av pcen. Det er SVÆRT, og det elsker jeg :love:

Skrevet (endret)
Høres faktisk en smule kjedleig ut å jobbe som bilettkontrollør :hmm:

6928835[/snapback]

Ja. Mye slave-arbeid også. Men du får alt i kiosken til innkjøpspris og gå gratis på kino + en venn :) Det er kgreit. Fikk seff sparken derfra :roll:

EDIT: som kontrollør må du rydde ut av salene mellom hver forestilling, og det er litt stress når det er 10 min til neste film begynner og folk bare valser inn og du må jage dem ut samtidig som du løper rundt å rydder og stresser. Måtte også hjelpe til i kiosken, koste gulv og sjekke at alt er som det skal på doene og ta ut all søpla til hele kinoen. :hrm:

Endret av mushi
Skrevet
Kunne ikke vært mer enig.

Rene, minimalistiske skrivebord uten massevis av hyller og skuffer er mye finere. :)

Skrevet
Kunne ikke vært mer enig.

Rene, minimalistiske skrivebord uten massevis av hyller og skuffer er mye finere. :)

6928855[/snapback]

Amen. Mitt skrivebord består av en stor flate, og noen skuffer under.

Skrevet
Mitt skrivebord består av en stor flate, og noen skuffer under.
Mitt skrivebord består av en tykk mørkebrun treplate på 2, x 1 meter (omtrent) og fire stålben. :)
Skrevet
Amen. Mitt skrivebord består av en stor flate, og noen skuffer under.

6928886[/snapback]

Mitt består av en plate, samt en plate under til suben. :love:

Gjest medlem-105476
Skrevet
Jeg føler meg dødsflink, klokken er tre og jeg har vasket stue, kjøkken, dassen og gangen :D

6928888[/snapback]

:w00t: glad mamma pleier å gjøre det her :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...