Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hvor er det du jobber egentlig? Eller, hva med?

6902984[/snapback]

Jobber på Biltema på mitt femte år. Har fri fra skolen ett år nå, så jobber heltid.

datating: Jo, de er hemmelige. Dette er fordi en kan logge inn i kassen med kode og ta penger uten at noen vet hvem det var hvis ikke alle holder sin egen kode personlig og kun bruker denne.

Endret av AnAnAs
Videoannonse
Annonse
Skrevet

6902984[/snapback]

Jobber på Biltema på mitt femte år. Har fri fra skolen ett år nå, så jobber heltid.

datating: Jo, de er hemmelige. Dette er fordi en kan logge inn i kassen med kode og ta penger uten at noen vet hvem det var hvis ikke alle holder sin egen kode personlig og kun bruker denne.

6902999[/snapback]

Aha... ;) Fungerer som våres passord da.

Får gjort en del med bare brukernavnet, men får solgt f.eks. kun til de oppgitte priser, forandrer man det eller skal åpne kassa må passord til.

Skrevet

6902999[/snapback]

Har dekk ikke kamera i kassa gitt? Dårligt...

Skrevet (endret)
Har dekk ikke kamera i kassa gitt? Dårligt...

6903014[/snapback]

Jo, men det er ikke alltid vi slår det på. Polakkene er ikke innom til alle døgnets tider vettu ;)

Endret av AnAnAs
Skrevet
Jo, men det er ikke alltid vi slår det på. Polakkene er ikke innom til alle døgnets tider vettu  ;)

6903020[/snapback]

Er vel ikke hovedsaklig derfor man har kamera i kassa. :)

Skrevet

6902984[/snapback]

6902999[/snapback]

Det viste jeg jo egentlig. Hukommelsen min er ikke hva den en gang var :(
Skrevet
Marley: Tror du alltid det er krangel hver gang jeg er her?  :(

6903063[/snapback]

Hadde ingenting med deg å gjøre. Så bare et par poster om nazimodding og ble litt forutintatt.

Du er nok ikke den største skaperen av krangling her. :)

Skrevet
Skjer her da? Krangling igjen? :hm:

6903028[/snapback]

jeg venter på at ei søøøt jente skal logge på msn..

lurer på om jeg skal lage meg en pizza, om jeg fortsatt får lov ;o

6903069[/snapback]

Jeg er på nå.

Skrevet (endret)
Hadde ingenting med deg å gjøre. Så bare et par poster om nazimodding og ble litt forutintatt.

Du er nok ikke den største skaperen av krangling her. :)

6903070[/snapback]

Det er Nazimodding her, kommer det alltid til å være. Jeg nevner ingen navn, men de av dere som er det, og har hørt min mening direkte før, vet hvem dere er..

;)

Endret av PatrickM
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...