Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Idag er jeg sliten, slapp, småvondt i hodet og begynner å bli forkjølet.

Har bare kjederøyket og sittet på datan idag, men jeg vil på fest eller møte noen folk. =\

Omg..  tror Axes var ned i drømmen min i natt.. husker ikke hva den handla om though

6874597[/snapback]

Hva drømte du om? :dontgetit: Endret av Axes
Skrevet
Omg..  tror Axes var ned i drømmen min i natt.. husker ikke hva den handla om though

6874597[/snapback]

Hva drømte du om? :dontgetit:

6874738[/snapback]

Husker ikke. Men du var med, så gikk vi et sted, så prata vi.. men det er alt jeg husker

Skrevet
Stemmer, for da ga jeg deg ecstasy og tjall så du ble helt borte. Og så sendte jeg deg med en båt til mikksforsland. :)

6874765[/snapback]

Ååja, men da Gir det litt mer mening :)

Skrevet

Faen jeg skulle egentlig drekke i dag, men det er slik birkebeinerdritt så byen er stappfull av folk. Det orker jeg ikke i kveld.. What to do..

Hmmm

Skrevet
Faen jeg skulle egentlig drekke i dag, men det er slik birkebeinerdritt så byen er stappfull av folk. Det orker jeg ikke i kveld.. What to do..

Hmmm

6874889[/snapback]

Dra på byen med meg på Gjøvik? :p

Skrevet

Siste forum-nytt:

I dag morges falt dommen over ukjent_bruker sine lovbrudd. Ukjent_bruker har gjort brudd på tre-ords-regelen og fjortentegns-regelen samtidig. I tillegg hadde han 5 linjer i signaturen, og er i tillegg mistenkt for hacking etter å ha postet i stengte tråder.

"Ser ingen grunn til å vente så lenge. Bruker permbannet. Vi trenger ikke nyoppstartede brukere som bare er ute etter å bryte flest mulig regler på en gang." sa moderatoren DesertGlow klokken 11:49. Ukjent_bruker har blitt permanent bannet fra hele forumet, og moderatorene ser nå ut til å ha full kontroll.

Enda en nyhetsartikkel skrevet i dyp kjedsomhet.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=632797

Skrevet

Hmmm

6874889[/snapback]

Dra på byen med meg på Gjøvik? :p

6874894[/snapback]

Taxi tilbake er alltids billig :p Du bor i gjøvik ja! Kult, jeg er med på en bytur en gang, men ikke i kveld tror jeg. Men takk for tilbudet :wee:

Ta noen øl for meg da

Skrevet
Omg, fikk så lyst på pils nå...  ååh

6863952[/snapback]

Åhh! Måtte du si det. :hrm:

Jeg og vil ha en pils til pizzaen i kveld. Men jeg holder meg til Firstprice Free Cola. :wee:

Skrevet
Omg, fikk så lyst på pils nå...  ååh

6863952[/snapback]

Åhh! Måtte du si det. :hrm:

Jeg og vil ha en pils til pizzaen i kveld. Men jeg holder meg til Firstprice Free Cola. :wee:

6875079[/snapback]

Hun sa det for to dager siden :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...