Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

21.05.06 hadde jeg mitt første innlegg. Tre stykk ganske raskt, også opphold en god stund, til 18.07.06... (Huff, hvis jarmo sier jeg nærmer meg Bundy nå... :hrm: )

Endret av Pjokk99
Videoannonse
Annonse
Skrevet
21.05.06 hadde jeg mitt første innlegg. Tre stykk ganske raskt, også opphold en god stund... (Huff, hvis jarmo sier jeg nærmer meg Bundy nå... :hrm: )

6805723[/snapback]

Kan du sjekke når jeg hadde mitt første og sånt da? skjønte lite da jeg prøvde å lete meg frem.

Skrevet

min første post her var:

QUOTE(mushi @ 12/07-2006 : 14:59)

Hmmm kjeder meg veldig. Skrive her ja. Veit ikke helt om jeg tørr. Er det skummelt her?

fant den jeg :)

Begynte ikke å skrive her noe særlig før i august egentlig.

Skrevet (endret)

Vel, nå har jeg aldri gjort noe forsøk på å påstå at jeg har noe liv jeg heller da... Jobben og supervenninne Frøken Freken, det kan vel ikke akkurat kalles noe liv :p

Edit: Men pils på onsdag, det kan kanskje kalles liv ;)

Endret av Pjokk99
Skrevet
Fire timer til jeg skal stå opp; *poff*  :sleep:

Poff ja :p

Minner meg om en av de tele2 reklamene, BigBill står å danser så når hun trykker og bestiller fra tele2, *poffh* så er han borte... + litt røyk så klart :wee:

Skrevet

Synes det er litt for ille at ting som kan være nyttige for andre. Er bare det at jeg ikke orker å ha noe liggende rundt meg når jeg starter "på nytt" i ny leilighet på andre siden av landet. Det blir tatt med 2stk datamaskiner , thats it av datautstyr (og litt diverse kabler jeg kan få bruk for (VGA , TP , strøm).

Men nå er det på tide å komme seg av gårde. Er ikke så lenge til jeg skal reise til bergen for å gå på visning og evt legge inn bud hvis leiligheten er fin :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...