Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Children of bodom - Opps! I Did It Again *Nynne*

Frokost

6782630[/snapback]

Jeg skal se dem live den 15 november :D

6782639[/snapback]

:p Viktig. Hmm det minner meg på at jeg må på konsert igjen sjøl.. Lenge siden sist.

Skrevet
:p  Viktig. Hmm det minner meg på at jeg må på konsert igjen sjøl.. Lenge siden sist.

6782655[/snapback]

Det blir den første store konserten jeg har vært på, visst vi ser bort fra Sodapop for en del år siden

Skrevet

Jeg har 79 innlegg i Avatar tråden, luchy ligger under meg med 23 smilyyyyeo2.png

6782436[/snapback]

Ok, jeg gir deg en oppgave. Lag avatar til meg. Full frihet. Ikke noe superteit :whistle:

6782472[/snapback]

Hadde oversett det innlegget der, det lå helt øverst på min side og trodde du hadde qoutet noen andre. En avatar fixer vi vettu :D

Skrevet (endret)
:p  Viktig. Hmm det minner meg på at jeg må på konsert igjen sjøl.. Lenge siden sist.

6782655[/snapback]

Det blir den første store konserten jeg har vært på, visst vi ser bort fra Sodapop for en del år siden

6782660[/snapback]

Alltid morsomt med konserter, nesten uansett band. Men stones , system of a down og sepultura tok relativt av da :fun:

takktakk newt32

Endret av Ø.B.
Skrevet
Alltid morsomt med konserter, nesten uansett band. Men stones , system of a down og sepultura tok relativt av da :fun:

6782682[/snapback]

Tror jeg så gjærne :D

Satser på at Children of Bodom, In Flames og ikke minst Slayer kommer til å ta av

Skrevet
Yay, jeg er syk fordi jeg nyter biff tartar  :ermm:

6782678[/snapback]

Vil ikke kalle deg syk, men rå kjøttdeig er ikka akkurat er god tartarbiff.

6782692[/snapback]

Det er det ikke, men det er noe å gjøre mens jeg venter på at panna blir varm :mrgreen:

Skrevet (endret)
HVA MED FUGLEINFLUENSA DA?

6782713[/snapback]

Fugleinfluensa er kewlt :cool:

Ja, jeg kjøper kjøttdeig fra Gilde, jeg dør antakeligvis i overimorra :roll:

Endret av Iceman™
Skrevet
HVA MED FUGLEINFLUENSA DA?

6782713[/snapback]

Fugleinfluensa er kewlt :cool:

Ja, jeg kjøper kjøttdeig fra Gilde.

6782722[/snapback]

Så konklusjonen er.. Du spiser rå kjøttdeig fra Gilde.

Okei, du er ikke syk, men hva i huleste smultringhull tenker du på? :hmm:

Skrevet

Jepp jepp.

Driver å tenker litt angående scooteren min jeg ... har litt lyst til å selge den, og kjøpe moped. Eneste er at man ser mer uskyldig ut på scooter, og trim er ikke så vanlig ...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...