Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, good point. :wee:

 

Antar du ikke han skrive her hva oppgaven din går ut på?

Kanskje noen her kan bistå?

6606021[/snapback]

Er bare å sjekke noen innkjøpslister opp mot hverandre. Men absolutt _ingenting_ stemmer. Er feil nummer, men hvis jeg først finner at det er rett nummer er det feil ting, og hvis jeg finner at rett ting så er noe annet feil.

DAMN.

Lenke til kommentar

Neppe: Tihi, I knew it with.. liek.. my psycical.. power..ish.. :woot:

 

Rome: Så noen har feilført til de grader? Opprett en feillogg på det hvor du.. umh.. pinpointer alle feila og lever det inn. Du kan jo ikke jobbe med materiale som ikke er korrekt. :wee:

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Ok siden Utdanningsforum delen her blir sjeldent les så spør jeg her siden nå har jeg det helt jævlig å aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg kom ikke inn på noen skole:S nå har andre opptaket hvert og jeg fortsatt nr 11 på venteliste. Er det noe jeg  kan gjørenå?

6606123[/snapback]

dra ned til utdanningsdirektoratet og finn en å snakke med, så ordner de sikkert noe..

Lenke til kommentar
Ok siden Utdanningsforum delen her blir sjeldent les så spør jeg her siden nå har jeg det helt jævlig å aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg kom ikke inn på noen skole:S nå har andre opptaket hvert og jeg fortsatt nr 11 på venteliste. Er det noe jeg  kan gjørenå?

6606123[/snapback]

Tror ikke det er så mye annet å gjøre enn å håpe og vente... :hm:

 

Evt, det Edmanzor sier. :)

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...