Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søsken er kos da :love: Spesielt når den eldste er 5 år yngre enn deg.

 

I dag har vært helt fantastisk =) Var behagelig vær på jobb (ikke for varmt, men varmt nok til å gå i shorts og t-skjorte), fikk gå tidlig, dro på kino med pappa (han drar hjem til Trondheim i morgen) og møtte så Maria. Maria ble her til klokken elleve, og så sees vi etter jobb i morgen.

Så kommer hun og overnatter på fredags kveld :love:

Lenke til kommentar
Søsken er kos da :love: Spesielt når den eldste er 5 år yngre enn deg.

 

I dag har vært helt fantastisk =) Var behagelig vær på jobb (ikke for varmt, men varmt nok til å gå i shorts og t-skjorte), fikk gå tidlig, dro på kino med pappa (han drar hjem til Trondheim i morgen) og møtte så Maria. Maria ble her til klokken elleve, og så sees vi etter jobb i morgen.

Så kommer hun og overnatter på fredags kveld :love:

6604812[/snapback]

Awww. Nå blir det noe på deg og. :)

Lenke til kommentar
Søsken er kos da :love: Spesielt når den eldste er 5 år yngre enn deg.

 

I dag har vært helt fantastisk =) Var behagelig vær på jobb (ikke for varmt, men varmt nok til å gå i shorts og t-skjorte), fikk gå tidlig, dro på kino med pappa (han drar hjem til Trondheim i morgen) og møtte så Maria. Maria ble her til klokken elleve, og så sees vi etter jobb i morgen.

Så kommer hun og overnatter på fredags kveld :love:

Hvilken film? Jeg så Dead man's chest på søndag, jeg. Det var nesten så jeg forlot salen etter en time, makan til dritt.

Lenke til kommentar
Skal aldri si aldri, men jeg skal ikke garantere noe. Hun er 14 år og jomfru, og vi har vært sammen i en uke. Jeg har sagt at jeg ikke skal presse henne til noe som helst, og at det er hun som må ta initiativ hvis hun vil, og det er et løfte jeg har tenkt å holde. Jeg har det ikke travelt =)

6604848[/snapback]

 

Nå har jo hun hintet til det så...

 

 

Go for it!

Lenke til kommentar
Søsken er kos da :love: Spesielt når den eldste er 5 år yngre enn deg.

 

I dag har vært helt fantastisk =) Var behagelig vær på jobb (ikke for varmt, men varmt nok til å gå i shorts og t-skjorte), fikk gå tidlig, dro på kino med pappa (han drar hjem til Trondheim i morgen) og møtte så Maria. Maria ble her til klokken elleve, og så sees vi etter jobb i morgen.

Så kommer hun og overnatter på fredags kveld :love:

Hvilken film? Jeg så Dead man's chest på søndag, jeg. Det var nesten så jeg forlot salen etter en time, makan til dritt.

6604836[/snapback]

Superman Returns vel! :green:

Den var ikke så bra som jeg håpte, men bedre enn jeg fryktet. Helt OK, med andre ord.

På Fredag skal vi se V for Vendetta. Er den så bra som jeg innbiller meg at den er?

Lenke til kommentar
Søsken er kos da :love: Spesielt når den eldste er 5 år yngre enn deg.

 

I dag har vært helt fantastisk =) Var behagelig vær på jobb (ikke for varmt, men varmt nok til å gå i shorts og t-skjorte), fikk gå tidlig, dro på kino med pappa (han drar hjem til Trondheim i morgen)  og møtte så Maria. Maria ble her til klokken elleve, og så sees vi etter jobb i morgen.

Så kommer hun og overnatter på fredags kveld :love:

6604812[/snapback]

Awww. Nå blir det noe på deg og. :)

6604825[/snapback]

 

men med hvem?

Lenke til kommentar
Søsken er kos da :love: Spesielt når den eldste er 5 år yngre enn deg.

 

I dag har vært helt fantastisk =) Var behagelig vær på jobb (ikke for varmt, men varmt nok til å gå i shorts og t-skjorte), fikk gå tidlig, dro på kino med pappa (han drar hjem til Trondheim i morgen)  og møtte så Maria. Maria ble her til klokken elleve, og så sees vi etter jobb i morgen.

Så kommer hun og overnatter på fredags kveld :love:

6604812[/snapback]

Awww. Nå blir det noe på deg og. :)

6604825[/snapback]

 

men med hvem?

6604857[/snapback]

Point taken.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...