Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isj, høres ikke godt ut det der nei, men det får meg til å lure veldig hva slags dame han hadde som gjorde det der da :roll:

oysfaerg: kjente jeg ble litt letta der ja :p

*gå å hente seg svart kaffe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
NAPPE håra der nede? ETT og ETT hår? Aldri i f^annen om jeg hadde gjort det frivillig. Hehe. Nei, takke seg til høvel og/eller en eller annen luguber voks/hårfjerningskrem.

Tob^2k: Da får jeg ta svart... Det er madamen som torturerer meg med å nappe de, så jeg kan ikke si jeg har gjort det selv..

6505652[/snapback]

Dær nede? Nei jeg snakket da virkelig om øyenbrynene. Barbering der nede er det bare jeg som gjør.

Skrevet
Hahaha da ble jeg letta! Takk gud! Trodde det hadde klikka for deg jeg ;)

6505688[/snapback]

Greit nok at man prøver ting i senga, men et sted går da grensen.
Skrevet

Så i dag er hårfjerning det store temaet :whistle:

Napping av øyenbryn er ikke vondt, har gjort det regelmessig i maaange år

Brasiliansk er tricky. Først må man "spare" til 2 cm langt hår der nede før de kan rive de av. Og deretter må man få det vokset ca hver 3-4 uke, og man kan ikke barbere seg i mellomtiden, for da må de "begynne på nytt". Det er dyrest den første gangen, og så billigere de neste gangene (så lenge man ikke barberer seg som sagt)

Jeg bruker epilator på beina og under armene. Det er en sak med mange pinsetter på som snurrer rundt og river av hårene. Mye mer smertefullt enn barbering og voksing, men det er så mye pes med voks synes jeg

Skrevet
Jeg bruker epilator på beina og under armene. Det er en sak med mange pinsetter på som snurrer rundt og river av hårene.

6505727[/snapback]

Unnskyld, men det høres ut som et djevelsk apparat. Det må da gjøre fantastisk vondt?

Skrevet
Jeg bruker epilator på beina og under armene. Det er en sak med mange pinsetter på som snurrer rundt og river av hårene.

6505727[/snapback]

Unnskyld, men det høres ut som et djevelsk apparat. Det må da gjøre fantastisk vondt?

6505741[/snapback]

No pain, no gain.

Det er vondt under armene, men det tar så kort tid, og det er myyye bedre enn å drive å barbere ser hver dag/annenhver dag.

344426_X_2005-06-27_090128.jpg

Skrevet

Linn Christin liker det litt vondt :p Hvordan foretrekker du å løse "flokene (jada den var tørr...)" der nede da?

Epilator er ett forbanna mordvåpen, en av russeknutene våre var å fjerne alt hår på ett bein med epilator...ÆÆÆÆÆ aldri mer! Og det er som kjent ikke lite hår på ett bein!

Skrevet
La oss heller si at kvinner gjør det for å føle seg bra :)

6505832[/snapback]

Så du mener at alle kvinner føler seg bra når de gjør disse tingene....yeah..mkay :roll:
Skrevet (endret)
Så du mener at alle kvinner føler seg bra når de gjør disse tingene....yeah..mkay :roll:

6505843[/snapback]

Vel.. har du ikke sett reklamen for Dr. Greve?

Jeg føler meg ikke bra når jeg har hår på leggene... andre steder, eller når jeg vet at det er en stund siden jeg nappet øyebrynene.

Jeg sier ikke at alle kvinner føler seg bra, men de føler seg kanskje bedre :)

@ BanAnus: Jeg har skiftet gamertag til S8 Linnie

Endret av Linn Christin
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...