Gå til innhold

Nokia N80 eller SE K800i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm.. Vanskelig valg!!

K800 har nok Bedre kamera og jeg personelig liker disignet til K800 bedre og den er jo noe mindre vis jeg ikke tar feil!!

Men N80 slår jo K800 på mange ting!

Personelig tror jeg villle valgt K800!

Av grunner som at jeg vil ha bra kamera liker Disignet og er rett og slett står litt til SE!

Og har du sett på N73?

Den blir noe nermere konkurent til K800 en N80 er!

Lenke til kommentar
N73 ser klompete ut... å sikkert like treig som N70.. nei jeg vil heller prøve K800

  :thumbup:

5992379[/snapback]

Tror prosessoren som sitter i N73 er oppgradert fra 220MHz som sitter i N70 til 330MHz. :thumbup:

 

Om du skal velge N80 eller K800 kommer seg ann på hva du har bruk for.

N80 har jo endel funksjoner K800 ikke har, men da er spørsmålet om du virkelig trenger disse funksjonene, hvis ikke går du for K800.

Lenke til kommentar

Jeg savner min K750 så fælt at jeg bestemte meg for noen minutter siden å gå for K800.. Klarer ikke Nokia rett og slett.. Skulle sende meldinger med 6610en jeg låner, og sendte feil i hytt og pine. Jeg veit det høres dumt ut, men jeg er bare SE fan

 

 

Jeg har akkurat nå bestilt K800 jeg med visakort og greier.. 4000 kosta det.. heh.. håper det ikke er noe lureri.. telebutikken er vel ikke det?

 

okey når jeg ser alle butikkene de har så regner jeg med det er seriøst.. Så da er det bare å vente da vel?

Endret av moshpit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...