Gå til innhold

Artic/Skittles Vodka-tråden ol. drinker....


Anbefalte innlegg

Bare for å gjennomføre en uskylding liten bump:

 

Tror noen at det vil funke med "Repsils: Honning og Sitron" istedet for Skittles?!

7997077[/snapback]

 

Ville ikke riska en hel flaske på det, men du kan jo dele flaska over i mange små beholdere, putte forskjellig snop i hver og ha vodkasmaking i lystig lag med gode venner?

 

Og trip report og hvilken som var best, plx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Her er en oppskrift du kan bruke for å få denne deilige smaken med ordinær vodka:

 

jeg prøvde skittles/vodka oppskriften..funka fint helt den skulle siles..den vil liksom ikke gjennom kaffefilteret :hrm:  er det forskjell på kaffefilter?? :ermm:

Skittles Vodka

 

Ingrediens:

- Vodka (Rød Smirnoff passer bra)

- Pose med Skittles. Dette kan du kjøpe på en Deli De Luca

- Tom flaske

- Kaffefilter

 

Oppskrift:

- Ta ut de GRØNNE Skittles'ene ut av posen. Spis dem opp!

- Putt de resterende Skittles'ene i flasken

- La flasken stå i 48 timer

- Finn en tom flaske

- Hell over vodkaen til den tomme flasken og bruk kaffefilteret som filter

 

Skittles'ene oppløses i vodkaen og gir en veldig god og søt smak. Vodkaen kan utmerket shottes

 

 

5989505[/snapback]

 

jeg prøvde skittles/vodka oppskriften..funka fint helt den skulle siles..den vil liksom ikke gjennom kaffefilteret :hrm: er det forskjell på kaffefilter?? :ermm:

Endret av zasoo
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
jeg prøvde skittles/vodka oppskriften..funka fint helt den skulle siles..den vil liksom ikke gjennom kaffefilteret :hrm: er det forskjell på kaffefilter?? :ermm:

Har prøvd dette én gang tidligere, da brukte jeg kaffefilter. Det tok latterlig langt tid å få silt igjennom og måtte også skifte filter flere ganger underveis.

 

Denne gangen skal jeg se om jeg finner noe alternativt å bruke, kaffefilter var ihvertfall håpløst.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 8 måneder senere...
  • 1 år senere...
Kunne tenkt meg å prøve denne skittles vodkaen men har eit par spørsmål: Har 3 poser skittles orginal på ca 60g. Kor mangen poser trengs det for ei heilflaske på 0.70l. Og er sky vodka ein bra vodka for å lage skittles vodka?

Står oppskrift på første siden.

 

 

Ja men problemet er at det finst flere størrelser på de posene....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...