SuKa Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Eg har funne mannen utanfor Skingard som gjer meg questet, men eg får ikkje til å tilbe statuen! Eg må ha noko å ofra står det! Kor finn eg tingen/tinga eg skal ofre? Takk! for hjelp!
Junta Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Meridia hater "de udøde". Hun vil ha det som blir igjen etter at du har drept en. Det vil si mort flesh, ectoplasm eller bonemeal.
SuKa Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Meridia hater "de udøde". Hun vil ha det som blir igjen etter at du har drept en. Det vil si mort flesh, ectoplasm eller bonemeal. 5988375[/snapback] Men kossen finne eg desse tingena då?...eg har vert i mangen gruver men finn ikkje nåko av det greiene eg treng..
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Meridia hater "de udøde". Hun vil ha det som blir igjen etter at du har drept en. Det vil si mort flesh, ectoplasm eller bonemeal. 5988375[/snapback] Men kossen finne eg desse tingena då?...eg har vert i mangen gruver men finn ikkje nåko av det greiene eg treng.. 6011554[/snapback] Bonemeal får du fra skjeletter, enten de du dreper selv, eller de som ligger spredd omkring i huler, fort og ruiner. Mort flesh får du fra zombier. Ectoplasm får du fra ghosts, wraiths eller spectres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå