Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

slettet


kremt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

huff, hørtes ikke bra ut...

Det kan bli spennende å høre hvem som får skylda.. om den ikke blir delt da ? ;p

Dette kan nok tippe begge veier.

 

edit: holdt på å gjøre det samme selv på mc en gang.. girte ned og klemte på gassen.. men fikk pressa meg frem såvidt da.

Gammel kjerring i en polo som lå i 30 bortover vegen, skulle visst plutselig svinge ja.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
huff, hørtes ikke bra ut...

Det kan bli spennende å høre hvem som får skylda.. om den ikke blir delt da ? ;p

Dette kan nok tippe begge veier.

6492019[/snapback]

Nei krasj er ikke morsomt akkurat :cry:

Setter en skikkelig støkk i en for å si det sånn :cry:

 

Men jeg er enig i at det kan tippe begge veier, absolutt.

 

Men får bare håpe det beste, frykte det verste, sånn som jeg alltid gjør uansett hva jeg driver med i livet :)

Lenke til kommentar

Gjett om et kræsj setter ett støkk i en!

Traff på et rådyr for litt over en uke side.

Selv om det er et lite dyr i forhold til en elg skal jeg si deg jeg skvatt!

Har vel også vært et par nesten ulykker på mc også.

Kjører der jeg veit folk har vikeplikt for meg osv. noe som ikke er så lurt på mc som det er med bil (mindre farlig med bil i hvertfall)

 

Men, lykke til får du ha uansett! :)

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Då er det vell ikke mye å tenke på, er ikke et vegkryss, men en avkjørsel, og da er det bilen som skal inn som har vikeplikt om det skulle komme noen helt opp på siden.

Dessuten å kjøre med defekt lys er ikke noe bra når man havner i en forsikringssituasjon, iallefall her hvor jeg bor er purken veldig nøye om de oppdager en bil med defekte lys.

Lenke til kommentar
Då er det vell ikke mye å tenke på, er ikke et vegkryss, men en avkjørsel, og da er det bilen som skal inn som har vikeplikt om det skulle komme noen helt opp på siden.

Dessuten å kjøre med defekt lys er ikke noe bra når man havner i en forsikringssituasjon, iallefall her hvor jeg bor er purken veldig nøye om de oppdager en bil med defekte lys.

6541199[/snapback]

 

Jeg er enig. Hvis det stemmer at venstre baklampe/blinklys var defekt på den andre bilen har du en 90% sikker sak, mener nå jeg. Han ga ikke signal for å svinge, han kjørte uten reglementert lys, og du hadde lov til å kjøre forbi. Uansett, lykke til!

Endret av Wildbill
Lenke til kommentar

vet ikke helt hvordan reglene er når det gjelder forbi kjøring, men en kompis hadde nesten helt samme greia, kjørte forbi å blei pressa av veien, huske ikke hvordan det endte...

 

vet det er kjipt å krasje, flippa selv en ignis rundt i alle himmelrettninger... klarte av en eller anna merklig grunn å komme meg uskada ut av det... fikk ett så på lille fingeren :cool:

 

men er nok enda kjipere med sin egen bil, får håpe dette ender i din favør...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...