Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

slettet


kremt

Anbefalte innlegg

det gjorde seg med nye lykter. Men jeg savner et lite oversiktsbilde av bilen etter at du monterte nye lykter. Fikk liksom bare lyktene og litt av panseret, ikke hele bilen liksom.

6197034[/snapback]

Den trenger en ørliten vask og polish først :p

 

PS! Er så sykt mye pollen her nå :ohmy:

6197064[/snapback]

Hehe, er helt ekstremt med pollen her også.. Bilen er omtrent gul, og det samma er alle vinduer i huset. Stort sett alle bilene på Gatebil igår hadde samma problemet..

 

 

Angående pris på lyktene, så vet jeg ikke hva kremt betalte, men jeg tror jeg gav 2400 ellerno for lykter jeg mener er helt like.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, er helt ekstremt med pollen her også.. Bilen er omtrent gul, og det samma er alle vinduer i huset. Stort sett alle bilene på Gatebil igår hadde samma problemet..

 

 

Angående pris på lyktene, så vet jeg ikke hva kremt betalte, men jeg tror jeg gav 2400 ellerno for lykter jeg mener er helt like.. :)

6198003[/snapback]

Kostet nok hvertfall :hrm:

Lenke til kommentar
Blir vel noen justeringer på turbotrykket, og dieselmengde? kan fort bli en del artigere å kjøre diesel da. Etter som at den versjonen av TDI er ikke allverdens å skryte av.

6201847[/snapback]

Er ikke sikker på om det er mulig på denne motoren, siden det er direkte innsprøytning.

Den er ikke noen racer akkurat, men drar jo greit nok.

Må vel chippes isåfall.

Men tror neppe det blir aktuelt, bilen har gått 230k km og tror ikke chip er det den trenger mest.

Må uansett få ordna opp det som gjør til rykkingen på bilen, men er vel nesten umulig å finne ut av kan jeg tenke meg :(

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg tok med noen bilder fra motor, er at jeg tror noen av slangene der, er det vakuumslanger, lager et helvete for meg.

Bilen rykker når den går tungt noe som ikke er noe særlig :(

Noen med tips angående dette?

6195650[/snapback]

 

hvorfor mistenker du vakummslangene? høres mer ut som et drivstoff problem..

6197077[/snapback]

Nei, tenkte bare det var sannsynlig?

Har du noe peiling på dette?

Er virkelig irriterende altså :(

Det er på lave turtall at den rykker og uffer seg, men den går omtrent normalt på litt mer turtall.

 

PS! Lave turtall = under 1500 rpm :p

6197361[/snapback]

 

nei, har ikke sånn kjempepeiling gitt.. men når den går tungt krever den jo mer drivstoff. og hvis den ikke leverer nok da vil den jo hakke litt. ser det ut på eksosen som om den får nok suppe? sjekka luftfilteret, dieselfilter osv. kan jo hende dysene er litt slitte oxo. har jo rusla noen mil. har som sagt ikke mye peil på diesel, men trur jeg ville begynnt feilsøkinga i den enden. pent med de nye lampene forresten :thumbup:

Lenke til kommentar
Vurdert senkning?

6230712[/snapback]

Nja, det koster jo litt og med originaldempere så blir ikke kjøreegenskapene så gode som de bør være ;)

Er jo ganske masse dårlige veier her i området også, og jeg liker å kjøre fort overalt for å si det sånn :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...