Philley Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) Hallo Jeg tenkte at jeg skulle begynne med Oblivion da det ser ut som et spill for meg. Er litt lei av Valve sine produkter. Derfor lurte jeg på om min nåværende PC vil kjøre dette sånn tålig greit?(se profil for system specs) I så fall hvilken grafikk? Får forresten en til 1GB brikke snart Takker for svar Endret 24. april 2006 av bonil69
SWAT dude... Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 du vil nok klare det greit på medium grafikk
The Ghost Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Kan nå bli litt svak grafikk, men man klarer jo og spille det med 6200 så medium grafikk??
andir Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Som sagt, du vil kunne kjøre det bra på Medium (Medium-High hvis du tweaker), 1024x768 antar jeg. Med en del tweaking burde det kjøre ganske greit. Har en kamerat med nesten samme data som deg (etter at du får den GB stikka), dog med svakere prosessor. Han kjører det helt fint, og det ser flott ut også, og det er uten å ha tweaket systemet eller Oblivion i det hele tatt (han er nokså skeptisk til slike ting). Jeg anbefaler deg å lese Oblivion-guiden på denne siden for å få mest mulig ut av systemet ditt og Oblivion: www.tweakguides.com
Philley Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Tusen takk for hjelpen Mvh Benjamin =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå