Gå til innhold

hvor bra er Oblivion?


Triballa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel om du liker RPG spill så vil du nok like det. Jeg synes spillet er meget bra og historien er kjempe bra. Grafikken er også noe av det bedre jeg har sett på lenge.

 

Spillet er gigantisk og du har en utrolig frihet til å nesten gjøre hva du vil. Så jeg vil trygt anbefale dette spillet til alle som er litt interisert i RPG spill.

Lenke til kommentar
Bare et kjapt spm, hvor bra er egentlig Oblivion? Verdt å kjøpe?

Fint om noen gidder å gi meg en kjapp tilbakemelding  :dribble:

5977532[/snapback]

Oblivion er veldig bra, særleg dersom du kjøper PC-versjonen der du kan få masse moddar som forbetrar spelet. Men sjølv eit umodifisert Oblivion er eit langt over middels bra spel. :)

 

For å samanlikne med liknande spel, har eg komt til at Oblivion er betre enn Morrowind, men ikkje heilt like bra som Gothic 2: NotR.

 

Kay

Lenke til kommentar

Oblivion er et av de beste spillene jeg har vært borti. Det er fantastisk stort, og når du er ute å går så får du følelsen av at det er akkurat det du gjør. Du går, å gå går seint, det tar enorm tid å gå fra Anvil til Imperial city. Heldigvis kan du også bruke "travel" på kartet og reise rett til plassen du skal.

 

Spillet er så bra at jeg må slåss med dama om hvem som skal få spille.....

Lenke til kommentar

Jeg spiller det på xbox 360, og det er umulig å følge historien. Jeg bare må skaffe meg achievments, og sånn kan ikke vente til jeg er ferdig meg hovedhistorien.

Flott av Betasheda å legge til rette for at det er forsåvidt lett å få tak i de enkleste achievmentsa, som f.eks at du får 10 poeng for hver guild du melder deg inn i.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det er litt oppskrytt.

God storry og til tider meget bra gameplay.

Men ting (trær steiner) har en tendens til å poppe opp rundt om kring. Og enkelte ganger er loading tiden uutholdelig. Det er tydelig at spillet ikke er portet godt nok til 360'en.

Ville heller spillt det på PC for å få muligheten til et "smoothere" gameplay.

Lenke til kommentar
Bare et kjapt spm, hvor bra er egentlig Oblivion? Verdt å kjøpe?

Fint om noen gidder å gi meg en kjapp tilbakemelding  :dribble:

5977532[/snapback]

 

Hadde aldri spilt RPG før (spilte WOW i 2 dager men gav opp). Men Oblivion tok helt av. Stort spill, bra storry, mye å gjøre så du blir sittendes med spillet veldig lenge. Er veldig brukervennlig for oss som aldri har spilt RPG før. :D

Lenke til kommentar

hei!

 

Vil bare si min ærlig mening. Synes oblivion ikke var noe særlig.

 

Spilt Fable først mye mer interessant.

 

Synes oblivion var litt irriterende combat system. Grafikken var ikke helt optimal.

 

( dette kan selvfølgelig skyldes en feil som alle geforce 7800 gtx kortene har i dette spillet)

 

Men, nei. Spilte dette spille ca. 1 t til sammen, kjipt!

 

Men kan jo hende jeg gir det et nytt forsøk når jeg bytter skjermkort til sommern når g80 kommer ut! :love:

Lenke til kommentar
Bare et kjapt spm, hvor bra er egentlig Oblivion? Verdt å kjøpe?

Fint om noen gidder å gi meg en kjapp tilbakemelding  :dribble:

5977532[/snapback]

 

Jepp, det er helt svinebra! Naturen og sceneryet er noe helt nytt, noe storslått og vakkert - som jeg håper andre spillutviklere fortsetter på å utvikle til noe enda bedre. Sist gang jeg fikk en sånn utrolig natur opplevelse var når jeg spilte Halo for første gang, det var en helt utrolig opplevelse.

Lenke til kommentar
hei!

 

Vil bare si min ærlig mening. Synes oblivion ikke var noe særlig.

 

Spilt Fable først mye mer interessant.

 

Synes oblivion var litt irriterende combat system. Grafikken var ikke helt optimal.

 

( dette kan selvfølgelig skyldes en feil som alle geforce 7800 gtx kortene har i dette spillet)

 

Men, nei. Spilte dette spille ca. 1 t til sammen, kjipt!

 

Men kan jo hende jeg gir det et nytt forsøk når jeg bytter skjermkort til sommern når g80 kommer ut!  :love:

5996335[/snapback]

 

Hehe spillet tar jo ikke skikeligt av etter kun 1 times spilling. :!: Du må nok spille i ca 3-4 timer og sette deg skikelig inn i det. Det er først da spillet suger deg inn og du er besatt. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...