Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei på deg. Du er ny i denne tråden? :)

Fortell litt om hunden din da!

Venninna mi har to stykker, fra sverige. En valp og ei på 1 1/2 år. Søte hunder :D

Haha, føler meg som en lam sosialklient her jeg sitter. Diesel holder nemlig på å roter til huset. Jeg orker ikke å røre meg en meter..og det straffer seg. Han har dradd utover fire colaflasker og holder nå på å river i stykker ei pizzaeske.

Nå ble vist pizzaesken kjedelig.. Lurer på hva han finner på da? Se der ja.. han hentet seg ei penn :!:

Endret av Turtlis
Skrevet
Hei på deg. Du er ny i denne tråden? :)

Fortell litt om hunden din da!

Venninna mi har to stykker, fra sverige. En valp og ei på 1 1/2 år. Søte hunder :D

Haha, føler meg som en lam sosialklient her jeg sitter. Diesel holder nemlig på å roter til huset. Jeg orker ikke å røre meg en meter..og det straffer seg. Han har dradd utover fire colaflasker og holder nå på å river i stykker ei pizzaeske.

Nå ble vist pizzaesken kjedelig.. Lurer på hva han finner på da? Se der ja.. han hentet seg ei penn :!:

hallo :)

ja jeg er litt ny her.

vel, han er en veldig fin familiehund ;) han er litt stort for en yorkie å være egentlig, og er litt rund, hehe.

han har en helt utrolig fin personlighet, og gjør ALT for mat, eller godbit.

han liker å gå tur, men vet når han vil hjem for å si det sånn :whistle:

jeg vil anbefale ALLE som tenker på å kjøpe en terrier, å velge yorkshirer terrier. fantastisk rase :w00t:

Skrevet
NKK Hamar i helgen! Bare som tilskuere da, skal ha med Siri.

Skal stille Fanny der jeg :thumbup: "Bare" 137 flatter påmeldt... 66 tisper - så det blir en "liten" konkurranse...

Skrevet (endret)

Nå har jeg akkurat levert nabobikkja. Jeg så en "liten" hund på veien, med et bånd på slep. Ropte på han, og han fikk komme inn å herje litt :p Da jeg skulle levere han åpet ikke folket før etter tre runder med ringeklokka. Eieren åpnet.. halvfull... klokke halv tre! :roll:

De skulle sette han ute i bånd, men hadde ikke greid det, siden han var løs

Hva syns dere m denne saken; Markkur på resept

Endret av Turtlis
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Noen som vet hva den svarte , ulveaktige hunderasen heter.....den har tykk , luftig pels ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...