Shruggie Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Den her er tre år gammel og har ikke lært å ikke trekke i bånd. Å åpne dører, derimot!!! 1 Lenke til kommentar
DeadmauS Skrevet 14. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2012 Noen som har hørt hunder som knurrer av glede? Hunden min er 1 år og kan ved enkelte tilfeller knurre mot andre mennesker eller hunder fordi den blir så glad. Er det normalt? Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 14. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2012 Heelt normalt! Språk, kaller vi det. Knurring er overhodet ikke utelukkende noe negativt eller aggressivt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2012 Men det er likevel greit å ha i bakhodet at det kan oppfattet som aggresivt av folk som ikke kjenner hunden Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Aroh 3år i dag.. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Aroh 3år i dag.. Er det Stafford Shire? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Aroh 3år i dag.. Vekker meg så tidlig uten gave og godis? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Er det Stafford Shire? Ja, noe sånt Var det ikke du som hadde fått deg en staffordshire bull terrier? Endret 15. juni 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Er det Stafford Shire? Ja, noe sånt Var det ikke du som hadde fått deg en staffordshire bull terrier? Jeg har en liten trøtting på litt over 12 uker nå. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 er klokka 00.00 på kvelden bildet ble tatt så han var litt trøtt. Jepp er en staffordshire bullterrier. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Og her lille godjenta som fikk sitt første cert forrige helg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2012 Gleder meg til valpegutten vår når denne størrelsen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2012 Så fin Naboen hadde fått seg en dachs-valp igår. Den var lite søt eller! Noen som har erfaring med stressa bikkjer sammen med ny valp? Fikk veldig lyst på Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Trøbbel når han var 9 uker. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 20. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=y7ghtigEw0Y Jeg har tidligere sett Am.Pitbuller som løper opp trær, men dette var nytt, stillig.. 2 Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 20. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2012 Fin by-aktivisering av hund da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2012 Nå har vår 14 uker gamle valp begynt med noe nytt som ikke helt vet hvordan vi skal forholde oss til. Han er veldig glad i både mennesker og andre hunder, men det virker som han, tross sin unge alder skal prøve å dominere de andre hundene. Glad og lystig prøve han å jokke på ansiktet til andre hunder så snart de legger seg ned, og ligger de ikke nede hopper han og biter seg fast i halsen. Heldigvis har de andre hundene vært snille, så de har til nå ikke brydd seg. Noen tips om hvordan vi skal forholde oss til dette? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2012 Fy faen så digg det er å komme hjem til en hund som er glad for å se deg... Beste følelsen i verden! Thomas: Bare la ham holde på, dette er helt vanlig. Hvis noen skal korrigere så er det de andre hundene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2012 Fy faen så digg det er å komme hjem til en hund som er glad for å se deg... Beste følelsen i verden! Jepp, du kan liksom ikke gjøre annet enn å bli glad selv, uansett humør etter jobb eller hva det skulle være. Mennesker har faktisk litt å lære av hunder på akkurat det der (selv om det ikke akkurat hadde vært digg med en person som hoppet på deg og skulle slike deg over alt og helst i øret, hver dag). Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2012 Jepp... Egoboost, lykkepille, energidose og alt annet godt på en gang. Valper burde faen ta meg kommet på blå resept. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå