Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Forslag til gigabit svitsj til nettparty


Gjest Slettet+432

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+432

Heisann!

 

Arrangerer nettparty. Vi trenger en 24 ports gigabit svitsj, og vi lurer på om denne her ser bra ut? Alle som ikke har peiling, vennligst ikke svar! Vi trenger seriøse svar.

 

Mvh

Aleksander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432
3Com er kvalitet så det er ikke mye å lure på!

5974471[/snapback]

Det vet jeg :) Bare lurte på om noen har noen synspunkter. Denne svitsjen skal stå på topp og må tåle høy load.

Lenke til kommentar

Skyter inn et kort spørsmål angående den switchen der, og alle andre switcher:

Jeg ser at det er gigabit TP/SFP porter på den switchen det blir linket til her....

Hva står Jeg regner med at TP står for twisted pair, men hva står SFP for, og hva brukes disse portene til?

Lenke til kommentar
Skyter inn et kort spørsmål angående den switchen der, og alle andre switcher:

Jeg ser at det er gigabit TP/SFP porter på den switchen det blir linket til her....

Hva står Jeg regner med at TP står for twisted pair, men hva står SFP for, og hva brukes disse portene til?

5975734[/snapback]

Ekspansjon / Tilkoplinger

Totalt antall (frie) ekspansjonsspor 4 ( 4 ) x SFP (mini-GBIC)

What is SFP?

Small form factor pluggable (SFP) optical transceiver modules combine transmitter and receiver functions in one compact, flexible and low cost package format. Originally defined in 2001 under a multi-source agreement (MSA) by fifteen module manufacturers, SFP modules are used to support Fibre Channel and Gigabit Ethernet applications with data rates between 1Gbps and 4Gbps, with a roadmap to operate up to 8Gbps.

 

Worldwide shipments of Gigabit Ethernet Fiber ports and Fibre Channel Switch ports are expected to grow to over 17 million by 2008. The SFP/SFF form factor, with its small footprint and integrated digital diagnostics, has become the dominant optical module for storage and communication systems up to 2.5 Gbps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...