Gå til innhold

Aaseng beskyldt for cheat på LAN.


Anbefalte innlegg

Nå har heller ikke jeg sett gjennom demo-filene, men etter hva jeg har sett på den filmen, og hva jeg har lest i "readme"-fila, så tror jeg han cheater.

 

Klart, nå er det bare punkter for at han cheater i filmen, det eneste de vil er å fakke han. Hadde man lagd en ny film, fra en mer nøytral vinkel kunne det jo sett annerledes ut.

 

Men, jeg tror han cheater. Den delen fra banan og den delen der han spotter midt på "de_dust2" er veldig tvilsomme.

5972586[/snapback]

Den på banan ser jo ikke akkurat ut som cheat, ikke for meg i hvert fall. Det er jo vanlig hax. Alle (kloke folk) vet akkurat hvor de skal skyte gjennom vegger. ;) Den på spott er jeg litt mer i tvil om.

5973563[/snapback]

Okey, så du går ofte og skyter gjennom veggen der? Sånn, rett i hodet på motstanderen? Har aldri sett noen haxe på den måten der før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har heller ikke jeg sett gjennom demo-filene, men etter hva jeg har sett på den filmen, og hva jeg har lest i "readme"-fila, så tror jeg han cheater.

 

Klart, nå er det bare punkter for at han cheater i filmen, det eneste de vil er å fakke han. Hadde man lagd en ny film, fra en mer nøytral vinkel kunne det jo sett annerledes ut.

 

Men, jeg tror han cheater. Den delen fra banan og den delen der han spotter midt på "de_dust2" er veldig tvilsomme.

5972586[/snapback]

Den på banan ser jo ikke akkurat ut som cheat, ikke for meg i hvert fall. Det er jo vanlig hax. Alle (kloke folk) vet akkurat hvor de skal skyte gjennom vegger. ;) Den på spott er jeg litt mer i tvil om.

5973563[/snapback]

Okey, så du går ofte og skyter gjennom veggen der? Sånn, rett i hodet på motstanderen? Har aldri sett noen haxe på den måten der før.

5973855[/snapback]

 

problemet er at han treffer 6-7 fulltreffere mens han jogger med ak gjennom en vegg i det tilfellet

Lenke til kommentar

Haha, herregud! Hvis denne videoen er ekte og korrekt gjengitt, er nesten litt respekt å cheate så åpenlyst på et LAN.

 

Skal sies et det var en litt Michael Moore aktig dokumenter, sikkert veldig ensidig og subjektivt. Men hvis de hendelsene er korrekt gjengitt (spesielt den på inferno...) kan eg vanskelig tro at aaseng har rent mel i posen. Greit at man vet kor man kan skyte gjennom vegger, og kan høre ca kor folk befinner seg, men å kunne følge hodet deres gjennom en vegg er vel beyond de fleste av oss.

 

Trist hvis det faktisk stemmer at man kan cheate på LAN med pengepremier, om folk gjør det er det absolutt lavmål imo :dontgetit:

Lenke til kommentar
Nå har heller ikke jeg sett gjennom demo-filene, men etter hva jeg har sett på den filmen, og hva jeg har lest i "readme"-fila, så tror jeg han cheater.

 

Klart, nå er det bare punkter for at han cheater i filmen, det eneste de vil er å fakke han. Hadde man lagd en ny film, fra en mer nøytral vinkel kunne det jo sett annerledes ut.

 

Men, jeg tror han cheater. Den delen fra banan og den delen der han spotter midt på "de_dust2" er veldig tvilsomme.

5972586[/snapback]

Den på banan ser jo ikke akkurat ut som cheat, ikke for meg i hvert fall. Det er jo vanlig hax. Alle (kloke folk) vet akkurat hvor de skal skyte gjennom vegger. ;) Den på spott er jeg litt mer i tvil om.

5973563[/snapback]

Okey, så du går ofte og skyter gjennom veggen der? Sånn, rett i hodet på motstanderen? Har aldri sett noen haxe på den måten der før.

5973855[/snapback]

Nei, men hadde jeg hoppa ut og sett hvor han sto hadde jeg nok prøvd og bare skyte litt. Det er jo alltid noen som gull.

Lenke til kommentar

Luzifer er Loff på nesc?

 

Altså, det er jo fullt mulig at han gulla den ene i banan. Dog 7 fulltreffere med jogging er diskutabelt. Så vil jeg gjerne at du forklarer resten av klippa. F.eks når du ser tydlig at crosshairet locker seg på motstanderen :) og resten som jeg skrev på nesc

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9

Altså, de fleste episodene var svært tvilsomme når man ser at siktet låser seg til hodet, selv med motstanderen bak veggen. En annen ting er at selvsagt nekter aaseng for å ha brukt cheat, siden han mest trolig må betale tilbake 12 500kr om han innrømmer det. De eneste som forsvarer han er enten venner av han, eller idioter som ikke har peiling.

 

Ole :)

Lenke til kommentar
Altså, de fleste episodene var svært tvilsomme når man ser at siktet låser seg til hodet, selv med motstanderen bak veggen. En annen ting er at selvsagt nekter aaseng for å ha brukt cheat, siden han mest trolig må betale tilbake 12 500kr om han innrømmer det. De eneste som forsvarer han er enten venner av han, eller idioter som ikke har peiling.

 

Ole :)

5974977[/snapback]

 

Altså, enderrect kan anmelde det for svindel, såvidt jeg fikk med meg var den en som hadde ringt politiet og sjekket. Og en anmeldelse er reelt.

Lenke til kommentar
Såfremt filmen faktisk er ekte så ser det veldig så ut til å være juks. Å skyte direkte på veggen og faktisk drepe noen er jo litt muffins.

 

Vil nå og kalle det rart av utviklerene av CS å ikke lage det slik at skudd faktisk ikke kan gå gjennom en vegg.

5975254[/snapback]

Det er nå en ganske så stor del av spillet, å kunne "haxxe".

På en måte, så blir det litt mer realistisk av det og. Men, det som er dumt er at det utnyttes på de måtene med cheats.

Lenke til kommentar
Såfremt filmen faktisk er ekte så ser det veldig så ut til å være juks. Å skyte direkte på veggen og faktisk drepe noen er jo litt muffins.

 

Vil nå og kalle det rart av utviklerene av CS å ikke lage det slik at skudd faktisk ikke kan gå gjennom en vegg.

5975254[/snapback]

Det er nå en ganske så stor del av spillet, å kunne "haxxe".

På en måte, så blir det litt mer realistisk av det og. Men, det som er dumt er at det utnyttes på de måtene med cheats.

5975293[/snapback]

 

Det var ingenting realistisk med det jeg så på filmen der.

Lenke til kommentar
Forklart på en annen måte da:

Det at man kan skyte gjennom vegger er realistisk, right?

Sier ikke at det han gjør på filmen er realistisk.

5975325[/snapback]

 

Det er vel egentlig en helt annen debatt hvorvidt å skyte gjennom vegger er realistisk eller ikke. Det bør vel uansett ikke herske tvil om at det kommer ann på kaliber på våpen, byggmateriale på vegg, og tykkelse på vegg.

 

Jeg må si meg enig i at å skyte gjennom enkelte vegger selvfølgelig bør være mulig, men det jeg så på inferno hvor han skøt gjennom en vegg som må ha vært flere meter tykk hvis det var in real life burde ikke vært mulig.

Lenke til kommentar
Forklart på en annen måte da:

Det at man kan skyte gjennom vegger er realistisk, right?

Sier ikke at det han gjør på filmen er realistisk.

5975325[/snapback]

 

Det er vel egentlig en helt annen debatt hvorvidt å skyte gjennom vegger er realistisk eller ikke. Det bør vel uansett ikke herske tvil om at det kommer ann på kaliber på våpen, byggmateriale på vegg, og tykkelse på vegg.

 

Jeg må si meg enig i at å skyte gjennom enkelte vegger selvfølgelig bør være mulig, men det jeg så på inferno hvor han skøt gjennom en vegg som må ha vært flere meter tykk hvis det var in real life burde ikke vært mulig.

5975341[/snapback]

Kjenner en kompis som sto banan og skjøt dobbel hs med awp gjennom der. Riktig nok gull, men det er mulig.

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
Såfremt filmen faktisk er ekte så ser det veldig så ut til å være juks. Å skyte direkte på veggen og faktisk drepe noen er jo litt muffins.

 

Vil nå og kalle det rart av utviklerene av CS å ikke lage det slik at skudd faktisk ikke kan gå gjennom en vegg.

5975254[/snapback]

Det vil ikke hjelpe så mye, når man kan se gjennom veggene når man har wallhack - for man vet jo hvor de er.

 

"Haxxing":

enoksen-loserkids.avi

enoksen-awphaxx-inf.avi

Endret av Joakim.
Lenke til kommentar
Såfremt filmen faktisk er ekte så ser det veldig så ut til å være juks. Å skyte direkte på veggen og faktisk drepe noen er jo litt muffins.

 

Vil nå og kalle det rart av utviklerene av CS å ikke lage det slik at skudd faktisk ikke kan gå gjennom en vegg.

5975254[/snapback]

Du spiller ikke mye cs til daglig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...