Gå til innhold

Aaseng beskyldt for cheat på LAN.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det er forferdelig!

16bit 48kHz PCM lyd. Over 100 MB av filmen er lyden.

 

Når det kommer til hva du ser på videoen så ser det for meg som om det blir brukt cheat, men jeg har enda ikke sett gjennom selve .dem filene. Jeg tror ikke dette kommer til å ha noe særlig å si for CS i Norge, men forhåpentligvis vil økt oppmerksomhet om muligheten gjøre sikkerheten i slike kamper strengere.

Lenke til kommentar

Åsså det er jo klart at han cheater da! :hrm:

Se f.eks på dd2 (de_dust2) når han står med awp nedi midt og det kommer 1 ned fra midt, og en kommer ut fra dark, ser at han sikter mot han som er på tur ned, men plutselig fyker siketet hans mot han som kommer ut :dontgetit:

og når han plukker han som hopper oppe i t spawn :hm:

 

Tror ikke han tør og komme på noen lan akkurat nå nei :wee:

Lenke til kommentar

Nå har heller ikke jeg sett gjennom demo-filene, men etter hva jeg har sett på den filmen, og hva jeg har lest i "readme"-fila, så tror jeg han cheater.

 

Klart, nå er det bare punkter for at han cheater i filmen, det eneste de vil er å fakke han. Hadde man lagd en ny film, fra en mer nøytral vinkel kunne det jo sett annerledes ut.

 

Men, jeg tror han cheater. Den delen fra banan og den delen der han spotter midt på "de_dust2" er veldig tvilsomme.

Lenke til kommentar

Det er riktignok mange gode spillere som urettmessig blir beskyldt for å cheate her i verden, men det får da være måte på tilfeldigheter!! Hadde det bare vært snakk om syk aim kunne jeg godtatt det, men her er det jo snakk om 100 prosent usaklig sikting gjennom vegger, selvfølgelig kan man jo ha flaks å treffe akkurat et par ganger, men spesielt den på dør midt på dust2 og den ene på inferno er direkte latterlig.

Lenke til kommentar
Det er riktignok mange gode spillere som urettmessig blir beskyldt for å cheate her i verden, men det får da være måte på tilfeldigheter!! Hadde det bare vært snakk om syk aim kunne jeg godtatt det, men her er det jo snakk om 100 prosent usaklig sikting gjennom vegger, selvfølgelig kan man jo ha flaks å treffe akkurat et par ganger, men spesielt den på dør midt på dust2 og den ene på inferno er direkte latterlig.

5972839[/snapback]

 

Hvis du ser in-eye og gr som ct på nuke. Så ser du at ingen beveger crosshairet slik som han gjør der. Og dgl-en på rampa, han har syk sens ellers, men der ser du at siktet låser seg på motstanderen

Lenke til kommentar
Men hva skal man gjøre selv om han tilogmed innrømmer det?

 

Kan jo ikke akkurat nekte ham å spille. Men han vil jo aldri få noen tillit mer... :ermm:

5972976[/snapback]

 

Han kan nektes å delta i compoer på lan, han kan nektes å delta i online-cuper av admins.

 

Så er mye som kan gjøres.

 

Leste et sted at en av hoved-adminene på Arctic-Lan (som aaseng "skal" på) skulle gjøre alt han kunne for å stenge Aaseng ute fra compoen

Lenke til kommentar
Nå har heller ikke jeg sett gjennom demo-filene, men etter hva jeg har sett på den filmen, og hva jeg har lest i "readme"-fila, så tror jeg han cheater.

 

Klart, nå er det bare punkter for at han cheater i filmen, det eneste de vil er å fakke han. Hadde man lagd en ny film, fra en mer nøytral vinkel kunne det jo sett annerledes ut.

 

Men, jeg tror han cheater. Den delen fra banan og den delen der han spotter midt på "de_dust2" er veldig tvilsomme.

5972586[/snapback]

Den på banan ser jo ikke akkurat ut som cheat, ikke for meg i hvert fall. Det er jo vanlig hax. Alle (kloke folk) vet akkurat hvor de skal skyte gjennom vegger. ;) Den på spott er jeg litt mer i tvil om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...