Gå til innhold

fordeler med Battlefield 2: Special Forces?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei. Du får noen flere unlockvåpen å velge mellom, men du får ingen egentlige fordeler (Kanskje med unntak av den nye sniperrifla).

5971781[/snapback]

og de nye våpnene kan brukes på standar bf2 map? gjelder det både ef og sf, for da kjøper jeg begge!

Skrevet
Flashbang er jo fett å ha da.. selv om den ikke er like mye brukt og irriterende som i CS/CSS (spessielt CSS)

5972654[/snapback]

Bortsett fra at flash i BF2 er sjeldent, er det mye mer plagsomt enn i CS(:S).

Varer jo dobbelt så lenge, og CS er tross alt laget såpass at man ikke blir blendet så mye om man snur seg vekk. I BF2 er det som være blindebukk.

SF tok knekken på 6600GT, og "åt opp" 30 FPS i forhold til Vanilla. Mange morsomme maps, for all del, Surge var en av favorittene mine.

Gjest Slettet-qfohT7
Skrevet

jeg ble også litt skuffet over SF, spiller det aldri. Men en ting jeg ikke klarer meg uten i vanlig BF2 er Medic rifla i SF, den er sinnsykt bra!

Skrevet
jeg ble også litt skuffet over SF, spiller det aldri. Men en ting jeg ikke klarer meg uten i vanlig BF2 er Medic rifla i SF, den er sinnsykt bra!

5989323[/snapback]

Begge standardvåpnene er mye bedre om du bare har litt aim.

Skrevet

5989323[/snapback]

Begge standardvåpnene er mye bedre om du bare har litt aim.

5990121[/snapback]

M16A2 er ganske undervurdert, ja. Litt mer unøyaktig, men det holder fint det :)

AK-ene er mer kjent som gode våpen i forhold, M16 kommer litt i skyggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...