Gå til innhold

Begynne å spille wow igjen ? Tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å begynne å spele WoW igjen, men problemet er at eg synest det blir kjedelig fordi eg går så seint opp i level. På char'en min har eg 7 dager /played men er fortsatt i level 24 :no: Ka er det som skal til for å komme litt opp i level då ?

Surt å se på at alle andre levler 10 leveler på samme tid som eg leveler ein.

Noen som har noen tips for at wow skal bli gøy igjen ? Er Nigth Elf Druid by the way...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Druid kan jeg lite om, men generelle tips for levling:

Sørg for at du kan sitte noen timer i strekk. Både at du har med deg mat/vann i spillet og at du ikke trenger å fly mye fram og tilbake fra PC-en.

Gjør quests som henger sammen og er i samme område samtidig.

F.eks hvis du har tre quests i Barrens hvor et er "Drep mob x" et annet er "samle y fra mob x" og et tredje er "Drep mob z som er nær mob x" så gjør du de tre som et før du drar tilbake. Generelt bruk minst mulig tid på å fly rundt. Gjør instanser for å skaffe deg best mulig gear for din level. Hvis du har det beste gearet for din level, så går levlingen 5 ganger så fort.

Etc etc.

Skrevet

Det er greit, men sliter med mangel på quester og gjøre, og dei questene som er må eg gjøre 5 ganger om igjen for å klare dei :p

Har ein tildens å bare finne travel quests eller ingen i det heiletatt.

Noen som har tips til kor det er greit å levele for ein stakkars level 24 druid ?

Skrevet

Nei gjør nok ikkje det :p Har gjort litt quest's der men har ikkje funnet så mange og dei som eg har funnet er litt vanskelige men får vel prøve eit nytt forsøk...

Skrevet

Tja. Jeg er rogue selv, og har lvlet opp til 60 på 12 dager. Det er vertfall helt klart at lvlene opp til 40, er møkka kjedeligt. Fra 40 har du mount, og da begynner det å bli gøyere. Du få mount, og begynner å ta noenlunde dmg på mobs. Så, stå på :)

Skrevet

Jeg har ikke questet siden lvl 29, da jeg entret Arathi Highlands og fikk prøvd meg på raptorene der. Grindet der helt til lvl 40, og da begynte jeg å løpe litt rundt og se meg om :p

Skrevet (endret)

Kanskje eg skal grinde litt ja, bare sånn for å komme meg til level 30 så tenke eg kanskje at eg skulle følge "Jame's Alliance leveling Guide" til eg er i level 50 og queste sjølv frå der av... Litt enklere for meg å levle vist eg følger ein guide trur eg, sånn at eg kan lære med kordan eg får skrapa sammen litt meir xp

Kor lang tid tar det å grinde frå level 24 til 30 trur dere ?

Endret av jon-t
Skrevet
Nei gjør nok ikkje det :p Har gjort litt quest's der men har ikkje funnet så mange og dei som eg har funnet er litt vanskelige men får vel prøve eit nytt forsøk...

5963327[/snapback]

Last ned en mod som fikser locations. Quest hjelp finner du på www.thottbot.com, da går alt dobbelt så fort om du ikke kan det fra før.

Skrevet

5963327[/snapback]

Last ned en mod som fikser locations. Quest hjelp finner du på www.thottbot.com, da går alt dobbelt så fort om du ikke kan det fra før.

5965019[/snapback]

Titan Panel er det eneste jeg bruker, og det eneste jeg trenger. Genial AddOn

Skrevet
Druid er en av de treigeste lvlerne, hvis du vil lvle raskt kan du jo prøve mage :)

5964198[/snapback]

Jeg vil faktisk påstå det motsatte. Skaden til cat er generelt sett ekstremt undervurdert før endgame, kombinert med healing touch i caster gir null downtime og kanskje den raskeste grindinga.

Under forutsetning at man er feral ofc. I tillegg får man jo +30% movement fra level 21 i cat (talent) pluss cheeta på 30, som gjør det mye raskere å komme seg fra sted til sted og mob til mob.

Skrevet

Første gangen jeg startet å spille wow, startet jeg en Tauren Shaman. Spilte till lvl. 53, så ble det møkk kjedelig. Freezet accounten.

Nå har jeg startet en Human Paladin. Det er mye mye morsomere. Vet ikke helt hvorfor, men det bare er det. :)

Spiller btw. på Vek'nilash.

Skrevet

Takk for mange gode tips har virkelig fått meg til å lengte etter WoW igjen ! Får se om eg ikkje kjøper meg ein månads speling eller to snart (venter på lønning :p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...