Gå til innhold

Best solo klasse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kommer til å bli en tråd der alle sier sin egen klasse.

Men uansett så vil jeg si warlock. Grunnet styrken og mulighetene for å skaffe seg mer lit uten healing (life drain etc). Samt at du har en demon som gjør mye fint. Har spilt 3 klasse til 60 og har tilgang til kontoer med alle andre klasser på og har prøvd alle i forskjellige situasjoner, og jeg mener warlock.

 

Legge til: Hunter på en sterk andre plass.

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
Enten så er det Hunter eller paladin... Paladin er ganske genialt fordi de ta på boble og heale seg når de sliter så det kan kanskje bli paladin

5951231[/snapback]

 

Healadin og Druid er kanskje de klassene som bruker lengst tid på å smekke ned mobs.. såfremt de ikke får en grei crit eller to..

Lenke til kommentar
Enten så er det Hunter eller paladin... Paladin er ganske genialt fordi de ta på boble og heale seg når de sliter så det kan kanskje bli paladin

5951231[/snapback]

 

Healadin og Druid er kanskje de klassene som bruker lengst tid på å smekke ned mobs.. såfremt de ikke får en grei crit eller to..

5951280[/snapback]

 

Pøh. Aldri sitt feral druid spele i cat form? Går fort.

Lenke til kommentar
Enten så er det Hunter eller paladin... Paladin er ganske genialt fordi de ta på boble og heale seg når de sliter så det kan kanskje bli paladin

5951231[/snapback]

 

Healadin og Druid er kanskje de klassene som bruker lengst tid på å smekke ned mobs.. såfremt de ikke får en grei crit eller to..

5951280[/snapback]

 

Pøh. Aldri sitt feral druid spele i cat form? Går fort.

5951288[/snapback]

 

Det går nok ikke fortere enn en rogue eller hunter ;)

Lenke til kommentar
Enten så er det Hunter eller paladin... Paladin er ganske genialt fordi de ta på boble og heale seg når de sliter så det kan kanskje bli paladin

5951231[/snapback]

 

Healadin og Druid er kanskje de klassene som bruker lengst tid på å smekke ned mobs.. såfremt de ikke får en grei crit eller to..

5951280[/snapback]

 

Pøh. Aldri sitt feral druid spele i cat form? Går fort.

5951288[/snapback]

 

Det går nok ikke fortere enn en rogue eller hunter ;)

5951293[/snapback]

 

Nei, det har eg ikkje sagt. Men som rogue og hunter trenge du bandage til healing. Det slepp vi som druids :)

Og bjørne form er greit å ha skulle vi agro mange mobs.

Og travel form er fin å ha for å stikke av.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt alle classes(riktignok ikke alle til lvl 60) og jeg må si at hunter er noe av det letteste jeg har lvlet. Du har et pet som er tank, du har deg selv som er damage og også healer. Hva mer trenger man? Jeg har kunnet pwne eliter som er over 4 lvler høyere enn meg alene... I tillegg er det kjempelett

 

Et kort sammendrag :p

Tank

Damage dealer

Healer

Veldig lett; Aspect of the hawk-->Send pet-->Hunters mark-->Serpent/viper sting(atuto-shoot kommer på automatisk)-->Nytt sting når det gamle er gått ut-->Heale pet hvis nødvendig

 

Ganske enkelt, du trenger nesten ikke gjørenoen ting sammelignet med en mage, lock eller rogue...dette er definitivt klassen for deg hvis du liker å nippe til en cola mens du spiller :p Kanskje det største problemet med hunter er at siden det er så fryktelig lett lager så og si alle hunters. Da blir det veldig mange hutners på serveren og veldig vanskelig å komme inn i noen bra guild. Det samme gjelder med instances... hvis ditt mål med spillet er å bli lvl 60 så fort som mulig er dette klassen for deg. Hvis du har håp om å kunne gjøre mer enn UBRS og scholo når du har blitt lvl 60 er nok kvoten for hunters passert for lenge siden. Slik som det ser ut på min server(Aggramar) ville jeg nok laget en druid eller dwarf priest og iallefall ikke en warrior eller hunter.

Jeg har selv en druid og jeg har vært innom noen av de beste guildene og vært veldig nære på å komme inn i de aller beste. Dette har også da tvunget frem den onde siden i meg( :innocent: ) og det er mange som kaller meg guild-jumper og epic stealer... men jeg er fortsatt elsket av mange og har ingen problemer :)

Det var vel litt off-topic men jeg måtte få det ned på papir(err skjerm)

 

Fin post

Lenke til kommentar
Alexanderhagen: Takk takk for bevis at druids kan gje dmg!:D

5951467[/snapback]

 

Np. Hater når folk sier dr00ds ikke kan ta dmg i pvp, for det er nokk den beste pvp klassen. Riktig specca, så er det feral og natures swiftness. Bra pvp sett, og du eier.

Spiller dr00d selv, det der var bare en venn som blei eid av en god geara dr00d.

dr00d KAN TA DMG!

Lenke til kommentar
druids mot outdoor-elites..  root-starfire-root-starfire :D

 

its easy as dell ^^

5951066[/snapback]

 

 

Hunter eier man i pvp, en druid derimot, kan man holde på med lenge.

 

Min druid i pvp med en lik lvl shaman hold på så lenge med å drepe hverandre at vi måtte /bow og gi opp.

Lenke til kommentar
druids mot outdoor-elites..  root-starfire-root-starfire :D

 

its easy as dell ^^

5951066[/snapback]

 

 

Hunter eier man i pvp, en druid derimot, kan man holde på med lenge.

 

Min druid i pvp med en lik lvl shaman hold på så lenge med å drepe hverandre at vi måtte /bow og gi opp.

5951500[/snapback]

 

Men hvis shamanen får wind-fury er vi ganske døde, hvis vi ikke bytter form, instant heal [nature's swiftness] tilbake til cat/bear å drepe han :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...