Gå til innhold

Best solo klasse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FM (høyeste rang) på arathor var hunter, , det burde vel bety noe, ikke en dårlig klasse iallefall.

5952949[/snapback]

 

Hvis rank teller, har druid vært grand marshal annahver gang med priest. Men tviler på at det gjør det. rank beviser bare hvordan en person gjør det i pvp/solo.

Lenke til kommentar

Har en druid i lvl 34 og eg eier lvl 38 mobs lett som bare det!!

Klarer å ta 2 mobs i lvl 36 også så eier de i PvP, så hvis en druid kommer mot en warrior tar han bare entangling roots starfire,monfire Entangling roots osv... så har du det eller kommer du Stealthed i cat form og tar utrolig fort dmg!!

Endret av Caps-Lock
Lenke til kommentar

det er flere klasser som duger passe til solo

vi har druid.og rouge og den aller sterkeste vil nå jeg si HUNTER

 

er du litt nOOb og roter det ofte oppi situasjoner du ikke greier eller litt treig til og spille vil jeg annbefale paladdin skulle du dumme deg ut for mye kan du altids bruke bobble og heale deg selv /løpe vekk fra mobbs

:)

Lenke til kommentar

hvorfor er det ingen som nevner mage? har selv en alt på 57 nå - har ikke vært borti enklere spilling og kjappere xp. har frost build og AoE'er det som står i min vei. Kan få nesten 3000xp i det pull i WPL, og med rested er det bare helt sinnsykt :)

 

Nei jeg sier mage jeg, selv om hunter kanskje er bedre. Har aldri prøvd klassen selv.

 

EDIT: Å si druid er litt rart i mine øyne. ja du lever lenge etc men solo så er det rett og slett ikke en så bra klasse. At EN person har crit'a 3600 i pvp vil ikke si at alle gjør det hele tiden ;)

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
FM (høyeste rang) på arathor var hunter, , det burde vel bety noe, ikke en dårlig klasse iallefall.

5952949[/snapback]

 

Hvis rank teller, har druid vært grand marshal annahver gang med priest. Men tviler på at det gjør det. rank beviser bare hvordan en person gjør det i pvp/solo.

5952985[/snapback]

 

Det gjør det så absolutt ikke. Trenger 0 skill for å bli rank 14. Er så ufattelig mange noobs som er rank 14 på serveren jeg spiller.

 

Tilbake til saken, jeg ville anbefalt druid eller warlock, veldig morsomme klasser å spille.

Endret av aspyr
Lenke til kommentar
FM (høyeste rang) på arathor var hunter, , det burde vel bety noe, ikke en dårlig klasse iallefall.

5952949[/snapback]

 

Hvis rank teller, har druid vært grand marshal annahver gang med priest. Men tviler på at det gjør det. rank beviser bare hvordan en person gjør det i pvp/solo.

5952985[/snapback]

Har selv lvlet Mage,Rogue og Shaman. Av disse synes jeg mage var lettest

Lenke til kommentar

Jeg vil tro mage er en bra solo klasse.

De har jo mulighet for å mekke mat og vann, kan ta flere mobs samtidig ved å ice dem, så shield + aoe.

En i gamle guilden tok ut 5 scarlet mobs i wpl uten problemer, og jeg prøvde meg meg på 2 samtidig. Han drepte alle lett lenge før jeg var ferdige med mine to.

 

Så skal du grinde fort tror jeg nok mage er den mest effektive klassen. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror hunter er greiest solo, særlig dersom du gidder å sette deg inn i hvordan du bør spille, og du får forsynt deg med +agi/+int-osv. gear mens du levler.

Skulle du møte på noe som er noen få lvl'er (opptil 5-6) høyere enn deg, vil du som oftest ende opp med bare å bruke mere tid på mobben :D

Lenke til kommentar
Jeg vil tro mage er en bra solo klasse.

De har jo mulighet for å mekke mat og vann, kan ta flere mobs samtidig ved å ice dem, så shield + aoe.

En i gamle guilden tok ut 5 scarlet mobs i wpl uten problemer, og jeg prøvde meg meg på 2 samtidig. Han drepte alle lett lenge før jeg var ferdige med mine to.

 

Så skal du grinde fort tror jeg nok mage er den mest effektive klassen. :)

5953904[/snapback]

Ja mage er veldig raske lvlere

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Np. Hater når folk sier dr00ds ikke kan ta dmg i pvp, for det er nokk den beste pvp klassen. Riktig specca, så er det feral og natures swiftness. Bra pvp sett, og du eier.

Spiller dr00d selv, det der var bare en venn som blei eid av en god geara dr00d.

dr00d KAN TA DMG!

Der må jeg se meg litt uenig med deg, for etter å ha prøvd både 0/30/21 og 14/32/5 så synes jeg at det sistnevnte er best for pvp :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...