Gå til innhold

Har et NAT-problem ved bruk av Azureus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

jeg bruker Azureus og får et gult fjes når jeg prøver å laste ned filer. da dette gjør at hastigheten ved nedlastning er lav, syns jeg at det er veldig irriterende..derfor lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg..

jeg har en router, D-LINK DI-624+, og får bredbånd levert fra chello.. har prøvd å lese tidligere tråder, men forstod det ikke helt.. så hvis noen kunne gi meg en enekel forklaring, så ville jeg vært takknemlig :) ..

hadde vært fint med raske svar :p

Takk :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, finn en guide der. var sånn jeg gjorde det første gangen.

første gangen man gjør det kan det vær litt slit å finne ut av det, men når man først kan det er det enkelt :thumbup:

får du grønne fjes har du gjort det riktig, og husk å stille inn azureus riktig.

Skrevet
Åpne porter i både router, d-link og evt annen firewall nettet går igjennom hjelper.

www.portforward.com hjelper deg litt

5950957[/snapback]

har prøvd det, men det hjelper ikke :( ..noen andre forslag?

Skrevet

Du har sikkert åpnet i d-linken og på dataen (om du har brannmur der). men den boksen som er koplet før d-linken da? det kan hende du må maile ISP en din. Internettleverandøren om du lurer på hva isp betyr

Skrevet
Du har sikkert åpnet i d-linken og på dataen (om du har brannmur der). men den boksen som er koplet før d-linken da? det kan hende du må maile ISP en din. Internettleverandøren om du lurer på hva isp betyr

5955697[/snapback]

ok..bruker Zone alarm..når jeg slår den av, blir hastigheten mye høyere, men ikke grønt fjes da..noe jeg kan gjøre for å ha den høye hastigheten uten å slå av Zone Alarm?

Skrevet

software brannmurer har en tendens til å krangle mye med bittorrent trafikk.

har ikke noen god forklaring på hvorfor, men lest det flere steder.

legger inn mange små blokker.

Skrevet
software brannmurer har en tendens til å krangle mye med bittorrent trafikk.

har ikke noen god forklaring på hvorfor, men lest det flere steder.

legger inn mange små blokker.

5957210[/snapback]

Problemet med software brannmurer kan også være at det går mye inn og ut til en haug med ip er. det er ikke bare en ip du er tilkoplet vettu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...