Gå til innhold

Låne gull? ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert 60 i 3 uker eller noe nå, og jeg har fortsatt ikke fått kjøpt meg en epic mount. jeg mangler 230g. Jeg er drit lei av å farme og det eneste jeg gjør er å gå i bg og raids. jeg har veldig lyst til å låne penger av noen i guilden, men hvis jeg ska låne så blir jeg jo totalt blakk=( og da blir det dritt å gå i mc å betale repair + at jeg ikke får råd til å kjøpe våpen når jeg blir exalted i av :(... hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Grinde, selvom du er lei det er det vel eneste mulighet :yes: (eller gå på ebay :p)

edit: Du kan jo også kjøpe ting billig på AH og selge det dyrt

Endret av M_H_B
Skrevet

Vente med å kjøpe epic mount? :ermm: Det er jo ærlig talt ikke så viktig med

100% speed mount. Vil ikke anbefale deg å låne, jeg gjorde dette. Endte med at

jeg måtte disenchante alt gearet siden jeg sluttet på characteren og var for lat til

å farme.

Skrevet
Jeg har vert 60 i 3 uker eller noe nå, og jeg har fortsatt ikke fått kjøpt meg en epic mount. jeg mangler 230g. Jeg er drit lei av å farme og det eneste jeg gjør er å gå i bg og raids. jeg har veldig lyst til å låne penger av noen i guilden, men hvis jeg ska låne så blir jeg jo totalt blakk=( og da blir det dritt å gå i mc å betale repair + at jeg ikke får råd til å kjøpe våpen når jeg blir exalted i av :(... hva skal jeg gjøre?

5944894[/snapback]

Hvorfor er det så stress med å få epic mount? Jeg har vert lvl 60 i mye mer enn 3 uker og still no epic mount.

Skrevet

Jeg lånte 300g til dreadsteed questen. Jeg lånte 800g til human epic mount. Jeg lånte 800g til NE epic mount. Jeg lånte 600g til epic mount til alten.

Jeg er lei av tyr's hand.

Skrevet

Fikk min første epic mount da jeg hadde rundt 35 dager /played, skjønner ikke hvorfor jeg gadd og skaffe den så tidlig. Jeg ville heller brukt penger på enchants, librams osv

Skrevet

Helt enig. Epic mount er virkelig ikke det viktigste å få tak i. Jeg har den ikke enda men jeg sparer opp til den hele tiden på en måte. Bruker penger i søkk og spann og tenker ikke så mye på epic mounten nei....

Skrevet (endret)

Jeg har 2 epic mounts :dribble:

En til Huntern min og en til druiden min :thumbup:

Nei, det er ingen pvp mount eller har ikke kjøpt gull heller. Ingen ninja heller :p

Endret av Alucard_21
Skrevet

Lvle en alt gir flust med gull. Og du får en lvl 60 alt!

Det gjorde jeg, fikk nok gull til å kjøpe epicmount... til alten!

Kun på siste delen av Dreadsteedquestet med mainen. Jaja :)

Skrevet
Jeg lånte 300g til dreadsteed questen. Jeg lånte 800g til human epic mount. Jeg lånte 800g til NE epic mount. Jeg lånte 600g til epic mount til alten.

Jeg er lei av tyr's hand.

5945040[/snapback]

Hmm, har du alle epic mountene du eller?

Men tilbake til penger. Det er nokk bare å grinde. Noen ganger har jeg flere 100 gulll, andre ganger er jeg blakk som nå.

Det er ingenting annet å gjøre.

Skrevet

er da bare å gjøre noen quest, gjorde 2-3 quest i dag og et scholo og strat run.. 100G rett i lommen pluss ting jeg enda ikke har solgt, men ikke gå med randoms.. gå med folk som allerede nesten har alt ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...