Gå til innhold

På nytt etter 6mnd pause, hvor lang tid til lvl 60


Anbefalte innlegg

Om man spiller så lite som 3timer om dagen, og kan questene fra før, tar det en 3-4 dager played å få en char til 60 - grunnet at man har restedbonus hver gang man spiller.

5946833[/snapback]

3-4 dager kan nok bli litt vansklig, selvfølgelig er det noen som klarer dette, men det er nok langt ifra gjennomsnittet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare legge til at som paladin brukte jeg 29 dager på å komme til level 60 :blush: .

 

Drev å rota borti Barrens og Booty Bay og whatever, hadde det meste utforsket iallefall når jeg ble 60 :) Husker i tillegg vi skulle sjekke det uber-leet AH i gadgetzan på level 17 eller noe.

Lenke til kommentar

er i akkurat samme situasjon som trådstarter.

 

jeg har somlet "endel" i IF og tullet med skills litt

 

rer lvl 59 med en total played time på 11 dager og 15 timer..

 

 

Grinder ikke, quester bare. Qesting ER mer effektivt enn ren grinding. men man må vite hvilke quest man ikke skal ta. mange quest er jo "grinding + bonus XP på slutten"

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
33 nå med noe over 2 dager spille tid, ca 2-3 timer hver dag.

 

Går mye fortere en jeg troddet. Snart lvl 40 og da starter jo spillet. (blir pause fra lvl jaget da)

6026414[/snapback]

 

spillet starter i lvl 40 ? =P eneste nye i lvl 40 er at man får mount.. spillet starter i lvl 60 heter det ;) (sier dem iallefall, men jeg mener i lvl 1)

Lenke til kommentar

Hehe ja litt enig men om du hører resten blir du nokk mer enig med meg

 

 

Da er først da jeg gidder å starte på instances + prøve å få bra utstyr (først da noen gidder å være med også for å hjelpe)

 

edit: er jo en del xp å hente i noen av dem også

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Grinder ikke, quester bare. Qesting ER mer effektivt enn ren grinding. men man må vite hvilke quest man ikke skal ta. mange quest er jo "grinding + bonus XP på slutten"

5972670[/snapback]

 

Da jeg levlet min andre kar opp til lvl 60, som da var warrior fikk jeg en kompis av meg som er en 60 priest til å hjelpe meg..

 

med rested xp grindet jeg med 50k xp hour på de derre trolla i STV, lvl 3 lvls på rundt 5 timer...

 

wowscrnshot0109061747444hy.th.jpg

 

Dette da han spiste middag, så den sank rundt 10k xp.. men dere skjønner tegningen....

Lenke til kommentar
Grinder ikke, quester bare. Qesting ER mer effektivt enn ren grinding. men man må vite hvilke quest man ikke skal ta. mange quest er jo "grinding + bonus XP på slutten"

5972670[/snapback]

 

Da jeg levlet min andre kar opp til lvl 60, som da var warrior fikk jeg en kompis av meg som er en 60 priest til å hjelpe meg..

 

med rested xp grindet jeg med 50k xp hour på de derre trolla i STV, lvl 3 lvls på rundt 5 timer...

 

wowscrnshot0109061747444hy.th.jpg

 

Dette da han spiste middag, så den sank rundt 10k xp.. men dere skjønner tegningen....

6170319[/snapback]

 

Med druiden min (full feral) var jeg oppe i 30k unrested xp i timen rundt level 40. Helt solo. Det ble dog dritkjedelig i lengden..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...